/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Anonym indkassering af check?
Fra : steffan88
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 24-10-13 07:03

Lad os sige at jeg har en check på 5000 kr. Kan jeg så gå ned i en vilkårlig bank og få den udbetalt i kontanter anonymt?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-10-13 07:40

Endnu et af dine skumle foretagender!?

Nej, de vil selvfølgelig vide hvem de udbetaler penge til...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-10-13 08:28

Hvis de ikke kender dig, vil de sikre sig, at du er personen, den er udstedt til, så det ikke er en du enten har stjålet eller fundet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-10-13 08:42

Nix.

Selv om Du er kunde i banken vil de som minimum skrive Dit kontonummer på bagsiden da Du hæfter for dækningen i første omgang.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-10-13 13:43

Du sejler til øen Jersey (der ligger i den Engelske kanal) i en privat båd, går ind i en bank iført meget store spejlsolbriller og Trench coat. Der kan du få indløst din check anonymt, mod et mindre gebyr, typisk 20%

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-10-13 14:27

Citat
Der kan du få indløst din check anonymt, mod et mindre gebyr, typisk 20%

De tjekker vel også at det ikke er en gummicheck

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-10-13 14:42

Citat
De tjekker vel også at det ikke er en gummicheck

Nej, de har en politik om at "If it ain't valid, we'll kill you."

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-10-13 18:53

Checken skal også stå på din konto i minimum 3 bankdage

Kommentar
Fra : prio

Dato : 24-10-13 20:39

Lad os sige - at du havde rent mel i posen, steffan 88.

Så behøvede du ikke at spekulere på anonyme udbetalinger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-13 08:31

Der findes da masser af andre måder hvor man kan få udbetalt udbytte af sort arbejde eller narko.

At få dem udbetalt på check er sgu da for dumt.

Næste gang beder du om kontanter.
</MOLOKYLE>