/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Java problemer
Fra : kj
Vist : 844 gange
200 point
Dato : 22-10-13 09:58

Jeg kan ikke bruge den gamle JAVA, jeg kan heller ikke installere den nye.
Jeg kan forøvrigt heller ikke opdatere fra Windows update, over halvdelen af nye updates bliver ikke installeret, i rapporten står der bare mislykket.
Hvad gør jeg, jeg skal bruge den ny JAVA for at komme på netbank, e-post og andre steder, men jeg kan intet.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-10-13 10:10

Prøv systemgendannelse.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 22-10-13 10:21

Er gjort, jeg er gået mange dage tilbage

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-10-13 10:30

Ja, -jeg er ingen nørd, det har bare hjulpet mig mange gange.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-10-13 11:09

Ak, den Java er grund til megen ballade.
Hvad med at prøve at recover din pc = går ud fra du har en backup liggende?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 22-10-13 11:21

Gå her ind opret dig, det er gratis, og stil så dit spørgsmål her.
http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-10-13 13:04

- hvilken Windows version bruger du?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-10-13 13:15

Har din bank et eller andet program der kan hjælpe, syntes jeg læste om det, herinde.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-10-13 13:18

Lige nu anbefales det at bruge Firefox da Java heller ikke vil med Chrome, Win 8 og nyeste IE.

Og hold lige øje med skærmen i Firefox, tilladelsen til at køre Java kommer i en mindre boks i øverste venstre hjørne, uafhængigt af den kendte lidt større der også kommer midt på skærmen.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 22-10-13 14:01

Den PC der har problemer er en XP med servicepack 3

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-10-13 14:22

- slet den gamle java version hvis du ikke har gjort det...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-10-13 14:53

Citat
Den PC der har problemer er en XP med servicepack 3

Hvilket jeg har samt Firefox, ingen problemer her.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-10-13 15:18

Afinstaller Java, kør rens registreringsdatabasen via ccleaner.
installer java igen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-10-13 15:20

Fjern givetvis cookies med ccleaner også.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-13 15:41

[hr)Det er der en MEGET simpel løsning på:
Tjek liiiige... ; tid/dato/årstal i din BIOS (el. Systemklokke Tidszone osv.)
Hvis ikke dette stemmer overens med dags dato, så...
..får du ingen opdateringer!
Hverken i Windows eller Java !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-13 19:29

Inden i skælder Java for meget ud..............................så er det som jeg er orienteret simpelthen NETS, som har sovet i timen og ikke fulgt med.

Hvis dit ur ellers viser rigtigt så kan du hos www.danskebank.dk få rettet din Java op.
Altså uden at bruge banken.
Når du vælger Logon > netbank er der et link du kan klikke på

Kommentar
Fra : kj

Dato : 23-10-13 09:20

til MOLEKYLE
Jeg modtager alle opdateringer, men de fleste kan ikke installeres, meldingen er mislykket, JAVA er også mislykket.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-13 09:23

Prøv lige at installere ServicePack 3 igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-13 09:33

Kør Fix-it fra Microsoft: http://support.microsoft.com/fixit/da

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-10-13 02:08
Kommentar
Fra : henrikmax

Dato : 26-10-13 02:51

http://sourceforge.net/projects/javara/

og bare følg instruktionerne så du fjerner alt gammelt java på pc,jeg havde 788 filer liggende som den fjernede,reboot og inst den nye,det er et forsøg værd

Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-10-13 07:38

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-11-13 06:10

Brugere af Windwos XP, skal en gang imellem kører en SFC /scannow, hvor de har lagt styresystems CD i et drev. Windows XP, har altid smidt nogle styresystemfiler ud. men vil trække de filer ind den mangler. Du skal også lige åbne disse filer, som du gør via Mappeindstillinger.
og fjerner prikken hvor det står: Vis skjulte filer og mapper.

Gå i Kør, og skriv:

SFC (ordmellemrum) /scannow - og tryk på OK

mvh.
axelbjarne
.