/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
privat spam indlæg på kandu
Fra : smuller54
Vist : 803 gange
200 point
Dato : 21-10-13 19:18

Denne har jeg modtaget fra Richard01

andre der har modtaget det samme ?

Hello,

I am Barr. Richard Spencer residing in Accra-Ghana,a personal attorney to late Mr.Robert,a nationality of your country who died in tragic motor accident by running into a stationery Trailer without warning sign on December 26 , 2006.

I have contacted you to assist in repatriating his fund valued at Fourty Five Million Two Hundred Thousand United States Dollars ($45,200,000.00) left behind by my late client before it gets confiscated or declared unserviceable by the Security Finance Firm where this huge amount were deposited.

Reply to my private email address for more details: richardspencer08@gmail.com

Regards,

Barr.Richard Spencer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Please I will advise you to create a new email address at YAHOO,HOTMAIL OR GMAIL and contact me back because this site is rejecting the the full details of what I wanted to send you
--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-10-13 19:28

se her:
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

skriv og rapporter, så forsvinder den profil hurtigt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-10-13 19:32

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

skriv og rapporter, så forsvinder den profil hurtigt.

jo tak, det er allerede gjort, men ville blot høre om det kun var mig :)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-10-13 19:33

Omtalte personage har netop lige oprettet en profil, så der kommer sikkert flere...

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=285904

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 210 point
Dato : 21-10-13 19:41

se, personen er allerede blokeret
Richard01 (Blacklistet af kandu.dk)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-13 19:47

Nu er den blacklistet af Kandu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-13 19:50

Ja ja - det så jeg ikke EXTERMINATOR

Jeg kan ikke skrive tips, men der bør nok lige komme en advarsel i tips.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 21-10-13 19:53

Tak for svaret EXTERMINATOR.

godt jeg havde ikke lige holdt øje, men jeg bad om en hurtig reaktion fra teamet- og det må man da sige er hurtigt