/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Kabelopruller i Miele S513 Støvsuger
Fra : EiHaBr
Vist : 814 gange
100 point
Dato : 21-10-13 17:17

Er der nogen der ved hvordan en kabelopruller i en Miele S513 støvsuger virker eller skal virke.
Jeg har fået fjederen sat ordentlig rundt den store rulle, og hvad skal den så mere, hvor skal enden sidde, måske er der brækket et fastgørrelseshak. Jeg kan ikke se, om der skal være sådan en, eller hvordan, - skal den ind i den lille rulle.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-13 22:08

Kender ikke lige din maskine, men - hvis pricippet er det samme som en plæneklipper
så skal fjederen være strammet helt op - når al snoren (ledning) er ude af rullen.
Ved ikke om det kan hjælpe.

Ellers læg et par billeder på nettet - de siger til tider mere end ord.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-01-14 12:22

til mig-selv.
Du har nok ret, det kan nok ikke være anderledes, det lyder ret logisk, tak for dit svar.

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-01-14 12:23

Tak for svaret mig-selv.