/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Udklædning: Hvidt hår
Fra : Mette117
Vist : 560 gange
200 point
Dato : 21-10-13 15:25

Hej alle.

Kan I hjælpe mig til en fiks måde at farve et barns hår hvidt (en enkel aften). Det er til en kostumefest.

Jeg vil meget gerne undgå sådan noget spray med Gud ved hvad i ;)

Man kunne jo putte mel i - men det bliver værten nok ikke så glad for ;)

Tak - Mette117

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-13 15:35

Køb en paryk, den kan bruges senere til udklædning.

Nu skriver du ikke alderen på barnet, men jeg synes det, er forkert at farve et barns hår.

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 21-10-13 22:10

Jeg er enig - jeg ville aldrig farve et barns hår. Netop derfor prøver jeg at finde et alternativ. Han er 10 år.

Jeg vil heller ikke give ham paryk på. Dels er de ubehagelige, men primært er de mega farlige, hvis han kommer for tæt på et lys.

Mette

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-13 23:25

Citat
hvis han kommer for tæt på et lys.

Kan de ikke behandles med en eller anden for form brandhæmmer.
http://webshop.falck.com/teknik/burnblock

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-10-13 09:46

Kartoffelmel bruges/brugtes på film til at gøre folk -om ikke hvid- så gråhårede

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-10-13 14:24
Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 23-10-13 23:36

Tak :) Gode bud - jeg må afprøve dem ;)