/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
peoblemer med OUTLOOK
Fra : Dieter
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 21-10-13 13:22

I går kom der et problem som jeg ikke aner hvordan det er opstået.

Når jeg vil åbne OUTLOOK kommer der følgende melding:
File P:OUTLOOK Filer kontaktpersoner 06-03-2013.pst blev ikke fundet. Jeg kan se at det er en pst fil jeg har på min eksterne DataTraveler. Har også set denne melding bare med en anden filbetegnelse.
Jeg fatter ikke hvad der er galt !

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-10-13 14:14

Gå ind i Outlook og se om stien til .pst filen er den rigtige.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 21-10-13 14:26

Din eksterne harddisk skal være kørende og tilgængelig før du åbner Outlook - ellers kan den ikke finde noget på den harddisk.

Ps. Du husker lige at afbryde den eksterne harddisk (pilen nede ved uret) før du tager harddisken fra.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 21-10-13 14:31

Tak for svaret Eyvind. Jeg havde fundet ud af inden jeres svar kom

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-10-13 02:42

Eyvind,
jeg kan stadigvæk ikke få Outlook til at fungere. Nu er jeg gået på en anden PC. Her "strejker" den også
Har også genindstalleret office pakken. Så skulle den da virke. Men det gør det bare ikke.

Jeg har jo Windows 8 på den anden maskine (end den jeg lige bruger).'Ved du hvordan man går tilbage til en tidligere opsæting af P en ?