/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gem mine sms beskeder på computer
Fra : bublebee
Vist : 754 gange
200 point
Dato : 21-10-13 12:44

hvordan i al verden gemmer jeg alle mine sms beskeder fra min Nokia lumia 920 på min computer, så de kan læses via cmputeren - da jeg har købt ny mobil men har en del vigtige beskeder liggende der skal gemmes på puteren :(

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-10-13 12:52

Du går ind her og følger brugsanvisningerne:

http://www.nokia.com/global/support/nokia-pc-suite/

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-10-13 13:04

der popper kun billeder op - det er sms jeg skal gemme

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-10-13 13:12

Jeg tvivler på det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-10-13 13:15

det er sq da nedtur hvis det ikke kan - har en masse vigtige beskeder liggende

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 21-10-13 13:39

De gemmes på din Microsoft konto, så du kan geninstallere telefonen hvis den går ned....eller du skrifter telefon, men jeg tror heller ikke de kan læses...
Kan så sige jeg har haft min Lumia 920 helt formateret, og indtastede så igen min Microsoft konto...live, eller Hotmail... på telefonen, og så kom alt inde igen.
På telefonen under indstillinger...lager...skal du søge for det er slået til....
men tror ikke de kan læses på telefonen, for i så fald er jeg osse nysgerrig

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-10-13 13:42

mit problem er, at jeg skifter til en ikke windows mobil :(

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 21-10-13 13:46

Du har da plads nok til at de bare ligger på telefonen.
Windows telefonen og deres system er da super som back up
og der er da masser af plads til at lage dem ligge og når de så ligger
på backuppen, bliver de jo heller ikke væk

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-10-13 13:52

ja men jeg skifter mobil og så forsvinder de jo - den gamle mobil skal nulstilles da den er solgt.

Så ville have haft jeg kunne finde dem igen - men øv bøv.
Må igang med kameraet og tage billeder af alle de vigtige

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-10-13 14:00

myphoneexplorer er din ven

hent den både på din pc og mobi

http://www.fjsoft.at/en/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-10-13 01:25

Det burde kunne lade sig gøre at gemme SMS i din SkyDrive, se her hvordan det skal gøres
https://www.youtube.com/watch?v=K3JdQY5FGiw
det ser ud som om du skal aktivere backup af tekst beskeder og andet og så trykke på Backup now
Desværre har jeg ikke en Windows telefon endnu, så jeg kan ikke sige dig om det virker og i hvilken format backup gemmes, men prøv selv det kan ikke gå værre end galt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-10-13 01:27

MyPhone Explorer er desværre kun for Android telefoner, det er ellers mit foretrukne program til backup af kontakter, sms og andet data

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-10-13 13:56

mit problem er bare, at den backup er slået til og de er sikekrt gemt. Men ville kunne åbne dem på computeren da jeg ikke har en windows telefon bagefter

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 23-10-13 15:59

Hvilken telefon har du nu ?
fulgte der ikke et program med til at overføre alt ? tror jeg overførte alt via wifi og HTC one medfølgende program.... så hvilken telefon har du nu ???

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-10-13 11:36

nu har jeg en lg g2 - den arbejder ikke sammen med det fra windows telefonerne

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 28-10-13 13:40

Du kan anskaffe programmet mobiledit.