/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
ordbog download
Fra : slili
Vist : 798 gange
44 point
Dato : 20-10-13 14:06

hej.

er der nogen der ved hvor man kan downloade en dansk engelsk ordbog ned på computeren.

den skal bruges til en eksamen. og jeg må derfor ikke brug nettet.

så det vil være nememre på en computer fremfor at bruge en alm ordbog

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-10-13 14:20

Du kan downloade en her http://goo.gl/Es04uN den er gratis i 4 dage!

Med Gyldendals Dansk-Engelsk/Engelsk-Dansk Ordbog til download får du følgende:
110.000 opslagsord og 65.000 udtryk og vendinger
Find den rigtige oversættelse, mens du skriver (kun PC)
Slå svære engelske ord op, mens du læser på skærmen
Bøjninger til mange engelske opslagsord, bl.a. 400 uregelmæssige verber
Hør engelsk udtale til 50.000 opslagsord
Kompakt visning, der nemt kan integreres med andre programmer
Programmet findes til både pc og mac, og det skal installeres på din computer.

Gratis i fire dage
Du kan anvende programmet gratis i fire dage. Når du har hentet og installeret programmet, har du gratis adgang til fuld funktionalitet og alle data i fire dage. Herefter kan du købe og registrere licens.

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 54 point
Dato : 20-10-13 14:25

du kan låne en stor ordbog på biblioteket på CD
den bliver på computeren

Kommentar
Fra : slili

Dato : 21-10-13 22:00

den har jeg allerede prvøvet at hente, men den virkede ik

Godkendelse af svar
Fra : slili

Dato : 21-10-13 22:00

Tak for svaret ferik.

smart, havde jeg ikke lige tænkt på