/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.1
Fra : yearhouse
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 18-10-13 15:04

Davs venner.

Jeg er i exstrem weekend-mode. Altså doven. Derfor vil jeg lige spørge, om man mister kaklerne fuldstændigt ved opgradering?

Ærbødigst
TOM

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-13 15:11

Nej du mister ikke "kaklerne"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-13 15:15

PS

Og den med at man får sin Startknap tilbage er ikke helt rigtigt!

Manglen på en startknap i Windows 8 bragte sindene i kog hos Windows-brugerne,
og nu har Microsoft valgt at genindføre den, dog i en lidt anderledes afskygning end
vi kender den fra Windows 7.

Den nye startknap har det det velkendte Windows-logo og er altid synlig på værktøjslinjen,
når du er på skrivebordet.
Hvad den rent praktisk gør er dog blot at føre dig tilbage til startmenuen.
Befinder du dig i andre dele af systemet, kommer den nye knap frem, hver gang du bevæger
musen over det nedre venstre hjørne af skærmen.
Kilde:
http://www.altomdata.dk/10-gode-grunde-til-at-opdatere-til-windows-81

Så du skal stadig bruge et 3.partsprogram hvis du vil have fold-ud menu som i Win7, Vista og XP!

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 18-10-13 20:23

Tak for svaret Klaudi.
Så vil jeg prøve at hente den. (Lissom jeg opdaterede Java, og måtte vente med Nem-Id.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-10-13 09:12

velbekomme, du skal nok væbne dig med tålmodighed, jeg opdaterede i går og det tog laaang tid, plus min antivirus var væk!