/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Tøj/ snor lås
Fra : mig-selv
Vist : 641 gange
500 point
Dato : 17-10-13 15:04

Hvor kan man købe sådanne, beklager kvaliteten.
http://www.gratisimage.dk/image-7584_525FE007.jpg

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-13 15:42

Er det en trisse? Hvad skal du bruge den til? Der er et tandhjul?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 15:57

Den låser ´snoren´ på et par bukser/ andet.
Den er ca 4cm - snorene går ind i hver side af ´den´ og når man så trækker i snorene og holder i dimsen og slipper, så går ´tandhjulet´ ned og låser snorene = en genial form for livrem.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-10-13 16:26

Sidst jeg så den slags var i stofforretningen - Stof og stil

Men på nettet- "snorstopper" - findes sammen med anoraksnore:

http://www.stofstedet.dk/index.php/cPath/3_13/sort/2a/page/4

der findes lige nogle stykker mere på den forrige side

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-13 16:43

Du kan lave en "bardunstrammerlås" af en plade med 3 huller.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 18:00

Citat
Sidst jeg så den slags var i stofforretningen

Dem kender jeg godt - og har masser af dem, MEN det er lige den jeg viser på billedet jeg skal bruge.
Citat
Du kan lave en "bardunstrammerlås" af en plade med 3 huller.

Jo, men den er ikke ´lige´ sådan at løsne, hvis man have ´bowserne´ af øjeblikkeligt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-10-13 18:00

Måske en butik med bjergbestigningsudstyr

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 19:12

Citat
Måske en butik med bjergbestigningsudstyr

Eller den nærmeste MC butik...

Nå; nyt og bedre billede, måske kan man søge på patent nummeret.
http://www.gratisimage.dk/image-C13D_52601994.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 19:13

NB skidtet i baggrunden er ½m dybt akvarie, med lidt kalk på glaspladen.