/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mere spam mail
Fra : johnnyBP
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 17-10-13 11:22

Hjælp - Jeg er kommet på en eller anden mailingliste og modtager daglig op til flere spammails med diverse tilbud. Fælles for dem er at afsenderen er et neutralt navn som f.eks "KirstenHansen" og at afsenderens mail adresse ikke eksisterer. Kan man sætte en regel op i Outlook så mails fra ikke eksisterende afsendere automatisk ryger i spam folderen eller deletes??
MVH
Johnny

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-13 11:50

Hvis du har mulighed for at læse dine mail i browseren, så er det bedste at gå ind på din webmail og indstille spamfilter der. så kommer spam aldrig hjem på din computer

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-10-13 16:03

Hvad med at installere http://www.spamfighter.com/SPAMfighter/Lang_DA/Product_Info.asp så kan du selv bestemme hvad der er spam og hvad der ikke er...

Godkendelse af svar
Fra : johnnyBP

Dato : 25-10-13 14:29

Tak for svaret o.v.n..
Jeg vidste ikke at min udbyder (One.com) havde den mulighed. Men det var altså tilfældet. Man skulle dog selv konfigurere den. Jeg har ikke modtaget spam siden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-13 16:24

Selv tak - det er med at få bremset spam så tidligt som muligt og at forhindre disse mails i at komme ind på din computer er at foretrække, i min TDC mail skulle jeg også selv aktivere og hjælpe spamfiltret i gang