/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sende data til Appel fra iPhone og iPad
Fra : swarn
Vist : 632 gange
500 point
Dato : 15-10-13 20:27

Lige et spørgsmål om iPhone og iPad

Jeg har en iPhone og iPad og har lige opdaget at den sender diagnostik og brugerdata til Appel, er det noget i bruger, og hvis ja hvad gør det godt for, hvad hvis man slår det fra sker så noget, så der er noget man ikke kan bruge?

Hilsen swarn/Hans

Hvis tiden gik med træsko på,
var der nok mere vi ku´nå,
nu tikker den så vildt af sted,
at det er svært at følge med

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-13 01:54

Citat
at den sender diagnostik og brugerdata til Appel

Tja, hvis du vil have at Apple vil se ALT, eller næsten hvad du foretager dig på din telefon
så skal du ikke slå det fra.

Hvad de skal bruge det til? de følger ihvert til fælde din færden, om de ligefrem kan læse sig frem til alt hvad du sender og modtager tror jeg næppe, men mange oplysninger henter de fra dig/ tlf, som kan bruges i deres udvikling af deres produkter.
Microsoft/ Java/ Adobe har det på samme måde, samt masser af de store firmaer.

Var det mig, var det øjeblikkeligt blevet slået fra, det RAGER ikke dem, hvad andre foretager sig.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 500 point
Dato : 16-10-13 07:35

Slå det fra!

I Indstillinger -->Generelt --> Om

Lav om til --> Send ikke

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 16-10-13 18:58

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-13 20:24

Selv tak
Hvorfor spørger du ikke bare hvordan man slår skidtet fra
Citat
ja hvad gør det godt for, hvad hvis man slår det fra sker så noget, så der er noget man ikke kan bruge?

Kommentar
Fra : dogvillestar