/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Hvad hedder det?
Fra : bruuno117
Vist : 1365 gange
500 point
Dato : 15-10-13 18:59

Min køre mor har fundet det her stykke legetæj på genbrug, men vi ved ikke hvad det er for noget. Sidder de måske nogen derude der ved hvad det hedder? her er et billede af det

http://i.imgur.com/80m9Xw8.jpg

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 15-10-13 21:34

Jeg vil gætte på det er en anden form for LEGO tror jeg,men hvad det hedder der er jeg blank

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-10-13 21:57
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-10-13 22:00

Tror dog ikke det har meget med Lego at gøre, måske noget der bruges i en børnehave? når man ser størrelsen på det.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 16-10-13 10:43

Jeg har aldrig set det før, og min søn på 13 år kender det heller ikke.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-10-13 16:07

- har heller ikke set det før, og min hund på 7 år kender det heller ikke. Men en ting er sikkert, det har INTET med Lego at gøre...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-13 09:05

Så det Er ikke lego ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-10-13 19:30

Har haft flere af dem i hænderne, da jeg arbejdede som pædagog, og nogle blandt min børns legetøj i kælderen, men jeg kan ikke huske hvad de hedder.

Det er ikke Lego

Man kunne bygge med det i timevis lidt, ligesom techno i gamle dage

vi lavede mest fantasidyr af det.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-10-13 19:57

Prøv da at gå ind i en legetøjs butik, eksempelvis Fætter BR,
og de vil sikkert kunne vise dig hvad det er, og hvilket fabrikat?

Det er helt sikker ikke Lego, men måske Dublo?? eller Mattel???

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-10-13 19:58

Det er ikke duplo
duplo er et lego produkt

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 23-10-13 00:39

Jeg tror det hedder zoop.