/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Spillet Ikariam-er det nu også gratis
Fra : Eyvind
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 15-10-13 13:07

Er dette spil nu også helt gratis, eller fanger bordet, hvis man tilmelder sig.
http://dk.ikariam.gameforge.com/?kid=a-03820-02220-1103-a400740f

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-10-13 13:11

Det kan du være helt sikker på det gør...

Intet er gratis i den verden!

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-13 13:13

En ting er du helt sikker på ihvertfald - det er SPAM

4. Anvendelse af dine personlige data
Vi anvender dine personlige data til at udforme og forbedre vores ydelser i forhold til dine behov. Gameforge anvender dine personlige informationer til begrundelse, gennemførelse og afvikling af dine brugerforhold med Gameforge samt til afvikling af betalinger.Desuden anvender vi dine data til at kommunikere med dig. Hertil hører, at vi i givet fald vil informerer dig, via e-mail om nyheder i vores servicetilbud. Vi anvender således dine data til regelmæssigt at informere dig om produkter, serviceydelser og bestemte begivenheder i vores serviceydelser, som kunne være af interesse for dig.

Du vil modtage e-mail fra os med følgen adresser:
4story@news.gameforge.com, airrivals@news.gameforge.com, battleknight@news.gameforge.com, bitefight@news.gameforge.com, cabal@news.gameforge.com, couchpotatoes@news.gameforge.com, europe1400@news.gameforge.com, funfari@news.gameforge.com, gatesofandaron@news.gameforge.com, gilde1400@news.gameforge.com, ikariam@news.gameforge.com, kingsage@news.gameforge.com, metin2@news.gameforge.com, nostale@news.gameforge.com, ogame@news.gameforge.com, tanoth@news.gameforge.com, warpfire@news.gameforge.com, wildguns@news.gameforge.com, zookingdom@news.gameforge.com, mmogame@news.gameforge.com, noxmortis@news.gameforge.com, drivals@news.gameforge.com, gameforge@news.gameforge.com, gameforge_web@news.gameforge.com, gameforge_mmo@news.gameforge.com

Vi informerer dig, i forhold til de enkelte meddelelser, om muligheden for at afbestille informationer.Endelig anvender vi dine data til at forebygge misbrug af vores hjemmesider og til at følge op på uberettiget adgang.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-13 13:16

Tak for svaret marken84. Det så da ellers meget sjovt ud. Og jeg fik da ikke læst det hele.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-10-13 13:21

Ja man bliver nødt til at se sig godt for...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-10-13 13:23

Det er 100% gratis. Jeg har spillet det i flere år uden at skulle betale en eneste krone eller Euro.

Kommentar
Fra : kaspertb

Dato : 24-12-13 13:11

Jeg har spille Ikariam i flere år nu. Det er 100% gratis, men man kan selvfølgelig tilkøbe ting der koster "rigtige penge". Har også hørt om at de er begyndt at lave konkurrencer hvor man blandt andet kan vinde
Kode
<a href="http://www.wogg.dk/shop/">gaming udstyr</a>
.

/Kasper

Kommentar
Fra : kaspertb

Dato : 24-12-13 13:13

Jeg har spille Ikariam i flere år nu. Det er 100% gratis, men man kan selvfølgelig tilkøbe ting der koster "rigtige penge". Har også hørt om at de er begyndt at lave konkurrencer hvor man blandt andet kan vinde gaming udstyr.

/Kasper
http://www.wogg.dk/shop/

Kommentar
Fra : Dudu2000Ros

Dato : 24-03-14 13:11

Helt rigtigt, det er gratis, men man kan købe ting i spillet hvis man får lyst :)

/Dudu
[url=http://spiloghygge]hygge spil[/url]
<a title="hygge spil" href="http://spiloghygge">hygge spil</a>