/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon PIXMA iP7250
Fra : Boxerpige101
Vist : 597 gange
200 point
Dato : 14-10-13 15:35

Jeg vil gerne have have ovenstående printer på mit trådløse hjemmenetværk. Min Router er en Netgear CG3000. Er4 der nogle der kan fortælle mig hvordan man gør?

Jeg vil også gerne have muligheden for at kunne printe direkte ud fra min Nokia Lumia 620, den er på hjemmenetværket, er der nogle der ved hvad man evt. skal bruge af app., og hvor man kan finde det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-10-13 16:12

Min uvidenhed, men kan den printer gøre det tråløst?

Hvis ja, så står der i manualen, hvorledes du skal gøre.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 14-10-13 17:34

Gå herind http://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/PIXMA_iP_series/PIXMA_iP7250.aspx

Marker manualer og derefter Vælg den manual der hedder 8 og installerer denne på comp.
Når du åbner manualen vælger du det afsnit i venstre menu der hedder Oversigt over printeren herefter vælges Om netværkskommunikation og starter med punktet Ændring og kontrol af netværksindstillinger

Hvis du har den CD/DVD der fulgte med printeren så ligger manualen der. Ligeledes kan du genindstallere printeren fra dvd'en, men undgå at der er kabel mellem printer og computer.

Godkendelse af svar
Fra : Boxerpige101

Dato : 15-10-13 16:03

Tak for svaret bentjuul. Nu har jeg fået printeren til at virke på det trådløse net, nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg kan få fat i printeren fra min mobil Nokia Lumia 620

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-10-13 17:01

Prøv at kikke under "Trådløs print og scanning fra mobil" på denne side:
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Printers/Inkjet/connectivity/index.aspx