/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Hvor har min kæreste lagt min Mac skive?
Fra : ThomasL1988
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 14-10-13 13:59

Er der en sysnsk der lige gider at fortælle mig hvor min kæreste har lagt min installations skive i vores lejlighed?
Hun kan ikke huske det og vi har ledt godt og grundigt.

Mens du er i gang kan du så ikke også lige finde Madeleine McCann og Jimmy Hoffa?

Tak på forhånd.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 14-10-13 14:07

http://www.kandu.dk/Spg168892.aspx

Er du da et lysende eksempel på!

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-13 14:46

Din kæreste har desvære ved et uheld smidt CD'en ud, den findes ikke mere. Download en ny fra nettet.
Jimmy Hoffas lig blev spist af en hund, han findes nu kun som indtørrede fækalier i Nevada ørkenen.
Jeg kan desværre ikke sig noget om hvor Madeleine er.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-13 14:51

Den CD ligger i skuffen på en anden computer.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 14-10-13 14:51

hun har glemt den overe ved hendes elsker, han skulle lige låne den :-/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-13 14:52

Hov - DVD

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 14-10-13 15:00

Grunden til at hun smed den ud er at den lå mellem to skiver med titlerne "sort jern i alle huller" og "gymnastikpiger får ekstra træning", hun troede derfor at "mac installation" måtte være beskidt og kinky.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 14-10-13 21:27

Citat
Er der en sysnsk der lige gider at fortælle mig hvor min kæreste har lagt min installations skive i vores lejlighed?
Hun kan ikke huske det og vi har ledt godt og grundigt.

Når en anden har vasket op i mit køkken, så er det ikke usædvanligt, at der er et eller andet jeg ikke kan finde næste gang jeg skal bruge det.
I sådanne situationer spørger jeg mig selv, hvor det ville være logisk, at lægge den pågældende genstand.
Og sådan har jeg fundet det hver eneste gang.

Måske kan du bruge samme metode til, at finde skiven.

Du har selvfølgelig tjekket, om den ligger i "skuffen" på en anden pc ell.l.

Kan din kæreste have haft et problem med det etui, som skiven lå i, så hun har fundet et nyt etui, måske af en anden slags?

Hvis du har noget andet tilbehør til din MAC, så kig der hvor det ligger (hvis du ikke allerede har gjort det).

Og så er min erfaring, at selvom man synes man har kigget alle steder, så er der enten et sted man har overset, eller også er der et sted, hvor man har kigget lidt for hurtigt.

Og ellers, så dukker den op om et par måneder når i leder efter noget helt andet.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 14-10-13 22:05

Skiven ligger ved siden af Hoffa og billederne af den rigtige skytte, der skød Kennedy.

Godkendelse af svar
Fra : ThomasL1988

Dato : 14-10-13 22:44

Tak for svaret fun2.