/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Facebook
Fra : Disi
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 10-10-13 11:34

Hjælp jeg kan ikke finde ud af Facebook ,de laver hele tiden om
Jeg spiller et par spil og uden min tilladelse smider de reklame mm på mine venner væg , og det er de ret træt af,hvilke jeg godt forstår.
Kan man ikke rediger hvad venner kan se ? så de ikke skal se alle mine spille resultater mm

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-13 12:33

Det er jo netop idéen med at deres spille-fis-i en-hornlygte så kan de komme af med deres reklame vidt og bredt.

Afmeld alle spil, så er du ude af problemet!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 10-10-13 12:42

Du kan ikke forhindre spillene i at spamme dine venner. Dine venner kan blokere for spam fra spil, men det skal gøres for hvert spil. Det letteste er at oprette en ny bruger kun til spil, der ikke har andre venner end dig og de venner du vil spille med (det er vist ikke helt lovligt ifølge facebooks regler, men...).

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 10-10-13 12:53

Det er vigtig når du tilmelder dig et spil at du læser hvad du siger ja og nej til.

Nu ved jeg ikke hvilket spil du spiller - men den spørg i retningen af om den må slå op på dine vejen..... ordlyden er ikke helt rigtig, her er det vigtigt at du siger nej tak for ellers spame den bare løs. Den går det ikke bare af sig selv, du er kommet til at sige ja tak

Tjek om du kan ændre indstiller på spillet - ellers er eneste mulighed at afmelde spillet og så tilmelde dig igen.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-13 16:42
Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 13-10-13 09:06

Tak for svaret katekismus.