/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Den hvide race er lavest udviklet.
Fra : ThomasL1988
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 10-10-13 10:30

Vi har jo så travlt med at vi hvide er mere civiliserede end sorte og de andre.
Men jeg kom til at tænke på om det egenligt ikke er omvendt.

Ikke kun pga. Vores brutale historie, men også fordi vi lader alle andre dø, eller leve et ulideligt liv, i profittens navn. (Eksempler er ikke engang nødvendige. Vi ved det jo alle sammen).

Naturfolk må være de mest udviklede.

Hmm..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-13 10:52

Citat
Naturfolk må være de mest udviklede.

Nå og?

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-13 11:17

Citat
Naturfolk må være de mest udviklede.

De har ialfald nok nogle sanser,som vi ikke har. Men der er jo ikke mange af dem længere. Er forlængst gledet ind i civilisationen. Måske nogle få i Australien,som bliver vist frem ved festlige lejligheder. Men i det daglige,er de nok lige så "civile",som os andre.

Men ordet "Naturfolk",kan jo defineres på mange måder. Er f.eks. Grønlændere naturfolk ??

Læreren i 3. klasse:- Nu skal jeg forklare jer om,hvordan de to første mennesker på jorden blev skabt.
Elev:- Det ved vi godt,vi vil hellere høre om,hvordan nr.tre blev skabt.

M.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-10-13 12:25

Det moderne menneske er nok bedst til at spille computerspil og bruge smartphone,
hvis 'det' havnede ude i den barske natur, ville det hurtigt omkomme af sult,
og mangel på rent vand,..... det rene vand racen selv har forurenet,

den hvide race,... har vist hvor hurtigt et ellers naturfolk, og Deres land kan udryddes,
i dag kalder de det 'de forenede stater'

Tyveriet / folkemordet,..
har 'man' valgt at kalde noget så fint som "Den Europæiske Kolonisering"
http://da.wikipedia.org/wiki/Amerikas_oprindelige_folk

her kan vi se forskellen på hvordan naturen behandles af dyr vs. mennesker...
http://peecee.dk/upload/view/423279

gad nok vide hvad "De Europæiske Kolonister" ville sige hvis de 'farvede'
startede en 'kolonisering' af Europa,....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-10-13 12:51

Citat
gad nok vide hvad "De Europæiske Kolonister" ville sige hvis de 'farvede'
startede en 'kolonisering' af Europa,....

Det har de da startet for længe siden,EA_HS. Jeg tror du skal have opdateret dit nyhedskanal.

Hver uge vælter der tusindvis af "Kolonister",ind i Europa. De store porte er åbne i Grækenland-Italien.

Om halvtreds år,er den hvide mand fordrevet fra Europa.

M.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-10-13 12:56

Citat
Om halvtreds år,er den hvide mand fordrevet fra Europa.

M.

Tjaa,.. hvem ved,... det får vi at se,...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-10-13 12:57

Det er simpelthen noget vrøvl.

Der er lidt divergerende teorier for menneskehedens racers opståen.

Men den ene er præcis så naturlig som den anden. Der findes ikke særlige naturfolk.

Sideløbende med menneskene har der tidliger været andre typer af slægten. Bl a homo erectus og Neanderthalerne. Det er nylig eftervis at europæerne har en andel gener fælles med neanderthalerne og nogle menner at asiaterne stammer fra Erctus.
Men den slag kan ikke give grund til at påstå at den eneslags er mere naturlig eller mindre udviklet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-10-13 13:46

Lavest udviklet, til hvad?

De langbenede sorte er bedst til at løbe, og eksempelvis også til at bokse.
Men de skævøjede er bedre til at koncentrere sig uden nerver og arbejde flittigt.

Vi ligger nok midt imellem, først kravlede vi ned fra træerne,
så udvandrede den hvide gren til Asien, senere til Europa
hvor vi udviklede overlegen teknik, også hvad angår våben.

Nu ser det ud til at de gule kommer til dominere fremover?
Så den hvide race er ikke lavest udviklet, men heller ikke førende...

Hvad hjælper det at kunne løbe hurtigt, når andre har missiler?
Og verdens førende nation USA har en kæmpegæld primært til Kina.

Lavest udviklet, til hvad?
Ja, til at leve over evne...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-10-13 19:08

>>Lavest udviklet, til hvad?

Engang skulle man have mindst en halv snes børn, helst sønner, for at kunne overleve på sine gamle dage, sådan er det ikke mere, vi er jo sikrede med social forsorg, men hvor længe?

Tidligere fik den hvide rase flere børn, også uden om,
bare se på USA s negre, eksempelvis Obama, de er jo kun halv sorte,
men med vor uddannelses kultur og levevis, skal man helst være over tredive år før man får børn,
og med vore soioale omkostninger, kun max to, ofte kun én.

Her er der helt styr på det i Kina, kun et barn, oftest en dreng, og hvem skal han så gifte sig med?Men i Afrika, Indien og Sydamerika, har de stadig de gamle, helt naturlige, forsørge normer.

Lavest udviklet, til hvad?
Ja, til at formere sig, og bevare de få blå øjede...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-10-13 20:39

Når solen skinner skal vi blege jo beskytte os med faktor sol olie,
her har de mørke en klar fordel,
men vi skal jo også have, eksempelvis D vitamin, via solen,
helt galt er det, når muslimske kvinder går indhyldet i vort solfattige klima.

Vi er så bedre til at udnytte det sparsomme sol lys her oppe i norden,
tænk på de lyshårede svenskere og især finner,
mens andre mørkere raser bedre tåler stærkt sollys.

Som inderne sagde, kun gale hunde og englændere går ud i solen...

Lavest udviklet, til hvad?
Vi er så bedre til at udnytte sparsomt sol lys.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-10-13 21:39

Det med de blå øjne, som jeg tror var en mutation fra afrikanske indvandrere, nok øst for Volga,
får mig til at tænke på, om der er fordele i let sol lys, ved blå øjne i stedet for brune?

Mig bekendt har alle hunde brune øjne, bortset fra én, netop fra Sibirien.

Men da brun dominerer over sort, er vi blåøjede nok en snart uddøende del af Homo Sapiens?

Lavest udviklet, til hvad?
Vi er så bedre til at se svagt lys med blå øjne...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-10-13 22:02

Men noget der gælder for alle primære dyr, her pattedyr, er dobbelt generne,
alle primater har en far og en mor, og de skal helst have forskellige gener...

Hvorfor ved jeg ikke, men jeg kender flere eksempler på indavl,
både på små øer, i konge huse, og andre steder...

Engang udviklede vi den slanke danske bacon gris til det brittiske marked, og den fik ca 10 grise,
så opstod der et supplerende behov fra kontinentet om mere fylde, større skinker
og vi krydsede den danske land rase med vist yourksire svin, og nu fik de 12-14 grise...

Lavest udviklet, til hvad?
Vi, den hvide rase, overlever ikke uden nyt frisk blod et stigende antal indvandrere,
sørgeligt for en af de sidste rene hvide blåøjede danskere...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-10-13 23:32

Kan man godt være blåøjet, og have brune øjne???

Mine er så mørkebrune,at øjenlægen klagede over at han næsten ikke kunne se pupillerne,da jeg blev opereret for Grå Stær....nej ikke brun.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-10-13 11:39

Citat
sørgeligt for en af de sidste rene hvide blåøjede danskere...

Helt enig svendgiversen,selvom jeg desværre ikke er èn af slagsen.

Må tilstå,at jeg nok mest af alt,ligner den Spanske skuespiller Fernando Sancho.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-10-13 15:01

Men, mens andre kæmper for at få den daglige mad, ikke nødvendigvis brød,
er vi jo også førende i at fordrive tiden med alverdens boldspil og andet pjat...

Også her overgås vi vist af kineserne, der ikke bare opfandt krudtet, men også drager som legetøj,
og austral negernes boomerang er vist det mest avanserede, ikke legetøj, men våben, der findes?

Og min teori med bedre, klartsynede blåøjede i svagt lys, holder vist heller ikke,
når jeg tænker på grønlænderne og andre brunøjede eskimoer med unikke kajakker...

Vi laver ski meder af jern, de lavede dem af frossen is, et af naturfolkets mest udviklede værk,
men stadig, hvad nytter det, nu kan man få billige plast ski fra den hvide mand uden at fryse is...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-10-13 15:44

Citat
Men, mens andre kæmper for at få den daglige mad, ikke nødvendigvis brød,
er vi jo også førende i at fordrive tiden med alverdens boldspil og andet pjat...

Formel 1 kørere,der får (ikke tjerner) noget med 300 mill./ pr.år. + Det løse. Tennisstjerner,fodboldspillere, m.fl. ligeså. Direkte umoralsk.

Jeg tænker da tit på,hvis det danske (vestlige) samfund,bare blev skruet tilbage til efterkrigstiden,kunne man snakke om krise. Vi er efterhånden så forkælede,i den vestlige verden,at det er en gru. Men vi skal regne med,at tiderne kan ændre sig. Lyksaligheder varer ikke ved for evigt.

I ren overlevelses teknik,vil den hvide mand komme til kort,over for alle andre racer...min mening.

Citat
De langbenede sorte er bedst til at løbe, og eksempelvis også til at bokse.

Og glem ikke Jass-musikken....der er vel kun Stan Getz,der var nogenlunde på højde,med "de sorte".

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-10-13 20:55

>Naturfolk må være de mest udviklede.

Jeg kommer til at tænke på en færing, uden mad og med mange børn,
der måtte smide sin gamle far i havet ud fra en høj klippe, der var ikke mad til alle,

og faderen protesterede ikke,
han havde selv hældt sin gamle far i havet for år tilbage, i en lignende situation...

For natur folk/dyr gælder det om at overleve,
den fugleunge der åbner næbbet først, får først og mest mad,
ikke noget oversocialt, ikke nogen Dovne Robert, her...

Den hvide rase er god nok, men der er også her forskelle,
og vi har ikke mere den naturlige udvælgelse, den største og stærkeste får flest børn,
i dag er det næsten modsat, med et flertal af børn fra uvidende/uheldige forældre...

Godkendelse af svar
Fra : ThomasL1988

Dato : 13-10-13 15:17

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-10-13 17:20

Selv tak,ThomasL1988.

Vh. M.