/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
EA_HS - her er der frit løb for dine...
Fra : Eyvind
Vist : 874 gange
500 point
Dato : 09-10-13 22:47

Anden udgave. (Første udgave var i forkert kategori)

Emesen Er ikke blacklistet af Kandu. (har endda vundet en printer som præmie.)
e.c er heller ikke blacklistet af Kandu. (har også vundet en præmie på 500 kr.)

Det er bare superbrugere jeg ikke længere gider at have, fordi der er så meget pointfnidder.
Mine profiler har ikke tilført hinanden point.

Kandu registrerer ikke brugere med adresse, men kun brugernavn og E-mail
Dog bruges adresse til at sende præmier....................og den har Kandu klar til næste præmie.

Nå - men som sagt kan du hælde dit gylle ud her i denne tråd.
Hvis jeg ikke gider høre mere på dit fnidder, kobler jeg bare selv fra.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 22:55

Refferat fra første udgave.

   Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-13 17:02
EA_HS er så point fikseret at hun giver sig selv point ved hjælp af sine dobbeltprofiler.
Kandu har dog blacklistet et par stykker af dem.

Nåh men de skal nok ankomme herind så hun kan give os en på svineren

---------------------------------------------

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-10-13 17:33

Jeg tillader mig lige et forsigtig spørgsmål til bentjuul - uden dermed at blande mig yderligere i debatten...

Hvad indikerer det er en person af hunkøn der her er tale om?
Jeg tog lige et kig på profilen - det ligner da mest af alt en person af hankøn.

-------------------------------------------

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-13 17:54
marken84 jeg er bare overbevist at det er en frustreret kvinde. Hun opfører sig sådan, når hun ikke får ret, så opretter hun bare en ny profil der så kan støtte hende. Hun kan ikke klare sig alene.
Skulle jeg tage fejl, hvad jeg ikke tror, så er det ikke første gang a

Du skal bare blande dig alt det du vil - det er derfor Eyvind har oprettet den.

-----------------------------------------

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 18:44
Jep - alle må blande sig både i emnet og alt andet. Ingen bliver backlistet i denne tråd (smalsnak)

Til oplysning er kategorien "smalltalk" netop af Kandu oprettet til formålet ......................snak.

------------------------------------------

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-13 19:05
Denne tråd er vist ikke i small.......................

---------------------------------------------

Det er den så nu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-13 23:03

Citat
har selv fjernet seachgol. - for nylig med Adwcleaner,.. den er helt væk nu.

og senere

Citat
så jeg endte med at formatere harddisken,.. det tog ca. 1 time.

behøver vist ikke at kommentere det

Nåh det er rigtigt, det er jo hende der skal høvle os andre igennem hun eller de andre profiler skal nok komme......

bentjuul alias bentjuul alias bentjuul

Den har jeg lært af marken84

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 23:09

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-10-13 23:12

Citat
Den har jeg lært af marken84

NÆ, det kan jo åbenbart ikke pointeres tydeligt nok at der kun er tale om én person...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-10-13 23:30

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-10-13 03:34

Citat
Anden udgave. (Første udgave var i forkert kategori)

........... Fantastisk spændende,.. venter Spændt på 3. udgave,..
Tænk at noget så Simpelt, kan gøres så Forkert,.. og du vil rådgive andre... ..

EA_HS alias EA_HS alias EA_HSSssss z z z z z z ZZ ZZ Z ZZ ....

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-10-13 03:43

Refi,.... Marken,.. Øh,..
Nååå nej,, der er jo kun én profil siges der,...
'sjovt nok' faldt Refi-aktiviteten da Marken kom på marken for at tygge drøv.

juuuuul,....... Åååå.. nej altså,... zz ZZ
orker næsten ikke at kommentere en så lav IQ
- der ikke kan se forskel på 2 fejl med 3 års mellemrum,

hold Fast mand,... hvor er det Sindsoprivende Spændende,
Eyvind,... hvor får du det dog fra,.....

tror sgu den printer blev fejl-leveret,..... eller fik du den for at afmelde din profil,...

EA_HS alias EA_HS alias EA_HSSssss z z z z z z ZZ ZZ Z ZZ ....

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-10-13 07:46

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-10-13 08:08

Pointfnidder har der været på kandu siden tidernes morgen (tror det var dengang jeg begyndte)
Fatter ikke hvorfor teamet bag kandu (hvis der er nogen) ikke laver om på dette (er vist sagt før)
I øvrigt er det min opfattelse at der gennem årene er blevet færre og færre brugere og færre og færre spørgsmål, men det er nok ikke kun på grund af påængerne.
Med kanduhilsen
dabj

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-10-13 08:22

Citat
blevet færre og færre brugere og færre og færre spørgsmål

Det er fordi brugerne er blevet ´klogere´.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-13 08:25

Citat
I øvrigt er det min opfattelse at der gennem årene er blevet færre og færre brugere og færre og færre spørgsmål, men det er nok ikke kun på grund af påængerne.
Med kanduhilsen
dabj

Den samme opfattelse har jeg også haft længe må jeg erkende...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-13 08:28

Citat
Det er fordi brugerne er blevet ´klogere´.

Nok sagtens på den måde, at de ikke gider alt det fnidder der er kommet ind over et, ellers til tider seriøst spørge forum...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-10-13 08:58

Citat
at de ikke gider alt det fnidder

Og den kommer fra dig, der altid skal nakke andre med en FED bemærkning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-13 09:21

Eyvind

Det var ikke nødvendigt at annullere dette http://kandu.dk/Spg168888.aspx "spørgsmål".

Du kan redigere i spørgsmålet, hvis det er kommet i en forkert kategori

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 10-10-13 15:21

De færre spørgsmål kan måske også hænge sammen med en dejlig lun sommer, hvor man så ikke lige tilbringer så megen tid ven sin PC.

Pointfnidder! at nogen gider gå op i det, er formålet ikke at vi alle bliver klogere og kan hygge os samtidig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-13 15:57

Tak Ans.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-13 18:32

Citat
Og den kommer fra dig, der altid skal nakke andre med en FED bemærkning

Atter en generalisering

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-13 19:25

I må gerne drikke her i tråden.........................men helst ikke spytte på gulvet, da flere af os skal kravle hjem.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-10-13 19:50

Kom sand på gulvet Eyvind, så ses det ikke at vi spytter

Jeg kan se at det underlige kvindemenneske har været på for at retfærdiggøre sig selv hold da helt op en nitte.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-13 20:00

Måske en smule selverkendelse har fået personagen - som jeg dog stadig tror er en mandsperson af en slags - til at trække følehornene til sig i denne tråd.

Men proselytterne er der jo stadigvæk som I kan se...

Spændende at se hvem jeg har "nakket" med den "fede" bemærkning

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-10-13 22:11

Citat
som jeg dog stadig tror er en mandsperson
ingen mandperson ville agumentere på hendes niveau.... ingen mandsperson ville skrive så lange tøseindlæg som hende.... ingen mandsperson ville opføre sig så åndsvagt..... Det er en hende kunne nu godt være intet køn, eller måske snarere ikke køn

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-13 22:17

Jeg vil nu sige det er en mandhaftig kvinde der har disse interesser:

Citat
Interesser, :
Biler, MC. store fede V8, Hot Road, Custom cars, Dragster / Dragrace,
opbygning / ombygning + rep. af biler i alle årgange,

Favorit biler, Italienske, - årsag : køreegenskaber / Køreglæde + Design,
fast inventar/besøgende til ’DHB’. v/ Fly.St. Vandel + Sindal,
samt special- veteranbils auktion Vejle, Fredericia, Herning + lign. arrangementer.

Boksning, - (F1) Formula One motorsport,.. til /ombygning-tuning af biler,
Har deltaget i flere Højskole + aften kursus, og lært en del om-
Ayurveda, Jyotish, akupunktur, meditation (TM) MM.

musik,... amatør musiker, (guitar, piano, keybord) + Computer musik, (Cubase)

----------------------------------------------------------------
Vinteren tilbringes efterhånden mere og mere i Thailand,

når tiden er til det,..
er det forunderligt at sidde og betragte mylderet og forvirringen, i Bangkok Lufthavn,
forleden var muligheden der,. for at 'filme' hvor mange der forsøger at gå Ned
af en rulletrappe der 'ruller' Op,.. Blink

http://www.youtube.com/watch?v=WQxl521Jgg8

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-10-13 22:45

Eller fake som hende selv og sine profiler................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-13 22:57

Nå men i morgen vil jeg tage hjem til det kolde Nord.
27 gr. i skyggen er også for varmt til mig.
Og kigge på lidt græs, for hvis vores egern render i ring er det for højt og der skal gang i mejetærskeren.

Hilsen fra ...............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-10-13 23:25

Dejligt med 27 gr. her er lidt køligt, men i parken fredag aften skal der nok blive 27 gr.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 500 point
Dato : 11-10-13 15:22

Citat
ingen mandperson ville agumentere på hendes niveau.... ingen mandsperson ville skrive så lange tøseindlæg som hende.... ingen mandsperson ville opføre sig så åndsvagt..... Det er en hende kunne nu godt være intet køn, eller måske snarere ikke køn

I synes åbenbart nu at tiden er til at udvide kredsen, som I er i "krig" med.

Ærlig talt, udover det I har gang i, under diverse kategorier og tråde- kunne det at være kvinde i dette forum så få en mere anstændig beskrivelse.

Synes sgu´ lige det er i overkanten.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-13 16:47

Tak for svaret smuller54.
OK smuller, jeg lukker den nu.