/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
win 7, dvd drev problem
Fra : Fattig
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 09-10-13 11:49

Jeg har geninstalleret win 7, og det virker fint, men der er dog et problem.
Når jeg vil installere programmer via dvd drevet bliver cdén jeg sætter i (fx Photoshop) opfattet som var det en tom cd. hvad er der galt.

PS. drevet virker hvis jeg sætter musik cd i.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-13 12:12

Start/kontrolpanel/hardware og lyd/automatisk afspilning - prøv at sæt den til SPØRG

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 15:56

Har du lagt alle drivere ind...............................vises der gule advarsler i enhedshåndtering. ??????

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 09-10-13 18:16

Eyvind
Nej, Der er ingen gule advarsler i enhedshåndtering

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 09-10-13 18:20

mig-selv
Jeg kunne godt installere via dit råd, så kunne jeg gå i setup.
Men den skulle da bare gå i gang når der sættes en cd med program i.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 18:35

Win 7 er lidt finurlig - for den gør det også hos mig en gang i mellem.
Om det er en spærring fra en indstilling i win 7 ved jeg ikke.
Jeg trykker bare på wintast+e og klikker på den CD

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-10-13 21:37

Det er en af de få funktioner jeg selv har vrøvl, prøv at lad pc Nulstille, og bagefter selv sæt dem til spørg hvergang eller andet, jeg har aldrig kunne bruge 2 funktioner (afspil automatisk og samtidig få åbnet exe filer = programmer) uden der kommer en dialog boks, om hvad jeg vil foretage mig.
Mit virkede til i morges, men nu til aften er funktionen gået tilbage til ingenting.
Normalt har jeg et Ikon med Komputer liggende på skrivebord, til hurtig åbning.

Skide træls problem, hvis man bruger drevet meget.
Fra da jeg prøvede hjælp herinde fra, med samme problem.
http://www.kandu.dk/Spg165005.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 22:59

Det kan jo også være de backup CD'er som mangler et eller andet.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 13-10-13 10:27

Tak for svaret mig-selv.