/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kalender i Iphone 5
Fra : ilgp
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 07-10-13 23:08

På min Iphone er der 3 kalendere en Hotmail, icloud og så nederst står der andre. Jeg ved ikke hvilken denne "andre" er. Men jeg har alle fødselsdagene lagt ind og har fundet ud af at hvis man kan lægge dem under "andre"kalenderen så er der et symbol og der står hvor gamle folk bliver. Jeg har lige set at der ligger en fødselsdag der, men jeg aner ikke hvordan jeg har fået den derpå. Er jeg mon så heldig at der skulle være en kandu'er som ved noget om det? Ville jeg blive glad.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-10-13 23:17

Citat
Jeg har lige set at der ligger en fødselsdag der, men jeg aner ikke hvordan jeg har fået den derpå.

den kan komme der ved at synkronisere med din PC,. !

men hvis du ikke har samme fødselsdag på din,.. eller andre PC du har synkroniseret med,
lyder det underligt.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 07-10-13 23:23

Hvis det er ved synkroniseringen burde de andre fødselsdage jo også være der. Men icloud og hotmail står øverst på kalendere og der har jeg de andre f-dage. men nederst står der " andre"
og så fødselsdage med et synbol.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-10-13 23:40

Citat
Hvis det er ved synkroniseringen burde de andre fødselsdage jo også være der

Ja,.. det lyder mest logisk

på min mobil (ikke Iphone)
har der sneget sig en del billeder ind fra google + gennem uønsket synkronisering
man langt fra alle,.. kun nogle få stykker,.. til stor irritation,..

så løse dit problem kan jeg ikke,... blot konstatere at ikke alt går som 'præsten prædiker',. !

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-10-13 14:41

Er du på facebook ?

Måske den synkroniserer med fødselsdage der.

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 08-10-13 16:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Jeg fandt i formiddags ud af, at man kan gå til sine kontakter og ad den vej på sat fødselsdagene ind med symbol. Så jeg måtte slette alt der var lagt ind og begynde forfra.