/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvordan stilles spørgsmål i Tripadvisor?
Fra : cristian2
Vist : 470 gange
40 point
Dato : 07-10-13 11:24

Hej,
Jeg overvejer en skitur til Sinaia, Rumænien, og vil gerne stille spørgsmål til dette rejsemål via Tripadvisor. Under deres hjemmesides "Support" er der link til "foraene". Men jeg kan ikke se, hvordan jeg kommer i gang med at stille et spørgsmål. Er der nogle der kan hjælpe mig?

Mange tak!

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-13 11:35
Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 07-10-13 20:46

Citat
http://www.tripadvisor.dk/

Det er jeg med på, men hvor inde på sitet finder an foraene?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-10-13 00:13

Det gør du under TLMELD DIG

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 21-10-13 16:50

Tak for svaret mig-selv.