/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Formmail koder 2 spørgsmål
Fra : kathy
Vist : 276 gange
300 point
Dato : 06-10-13 16:06

Hej alle I dygtige eksperter.
Jeg skal lave en formmail med en hulens masse punkter. Kun de punkter der benyttes, skal vises i modtagerens e-mail. Jeg bruger Dandomains formmail, og der er standardvisningen, at alle punkter medtages.
Er der en kode, der modvirker det? Eventuelt for hvert punkt.
Er det muligt at lave mellemrum mellem nogle af punkterne i e-mail visningen?
I plejer at kunne hjælpe og det håber jeg også I kan denne gang.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-13 03:43

Hvis du har selve HTML koden, er det nemt at redigere, du kan se koden ved at klikke VIS i din browser´s Menu linie - eventuelt smide den herind = pas på med at vise din email.

Selv bruger jeg dette program, så kan jeg lave det som jeg selv ønsker det.
http://www.coffeecup.com/web-form-builder/

Ellers prøv dette
http://phpfmg.sourceforge.net/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-13 03:46

Citat
du kan se koden ved at klikke VIS i din browser´s Menu linie

VIS/ KILDE.

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 08-10-13 10:16

Hej
Jeg kan også selv lave en formmail. Mit problem er, at jeg SKAL bruge Dandomains.
Som standard, vises kun aktiverede punkter, men Dandomain har valgt at medtage alle punkter.
Det jeg har brug for, er en kode, der kan modvirke dette.
Med hensyn til e-mail visningen, er det ikke min men en anden modtager, og de skal ikke ind og rode i deres opsætning.

Men tak for at du prøvede