/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ipad2 nedgradering.
Fra : psoeborg
Vist : 298 gange
45 point
Dato : 01-10-13 13:15

Hvorfor kan man ikke nedgradere fra ios 7 til ios 6.1.3 på ipad2?
Har hentet ios 7, men kunne bedre lide den tidligere firmware
Hvorfor skal Apple bestemme hvordan min ipad skal se ud?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-10-13 06:50

Ved ikke om det virker
http://www.iphonecafe.dk/sadan-kommer-du-tilbage-til-ios-6-fra-ios-7/

Da der stå i andre forums at det pt ikke kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 03-11-13 19:00

De har lukket for denne mulighed også til Iphon 4og4s så øvøv......

Mvh Bassebo