/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
AAAHHHRRRGGG HJÆLP MIG !!!
Fra : lapd
Vist : 344 gange
60 point
Dato : 10-06-03 22:57

hej
min s40 er pludselig gået kold intet virker for at få den bragt tilbage til
live!, er her evt nogle som har erfaringer med lign problem??
skal lige sige at det er den sidste nye softwareupdate som ligger i tlf`en.
tlf`en gik død under en opladning så at den var frosset i displayen også tog
jeg batteriet af for det plejer at virke men denne gang er den helt død !!

Nogle som kender en løsning på problemet??

PLZ HJÆLP

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 11-06-03 00:14

Hej
Hvis det kan udelukkes den har været udsat for overspænding pga. de sidste dages tordenvejr,
så ville jeg nok lige undersøge om batteriet har den spænding den skal have først med et voltmeter (der kan være stået en celle af under opladning) ellers ville jeg også rense batteriets kontakter, sikre mig der er ordentlig kontakt. Bare for at udelukke de mest banale fejlmuligheder.

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 18-06-03 16:39

Det kan skyldes mange ting.. f.eks det LLM var inde på..! og hvis du har haft sådan en dims man sætter på telefonen så den blinker når man får sms eller når nogen ringer så er det den der har gået ind i telefonen og har ødelagt den..! Så du bliver nok nød til at invistere i et nyt batterri eller en ny telefon..! Hyg dig!!