/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Heatmax El-Panel
Fra : Dieter
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 28-09-13 14:20

Ovennævnte på 1000W købt hos Harald Nyborg i sidste uge.

Jeg og min kone har bøvlet rigtig meget med indstillingen af dage / uge og temperaturer.
Jeg har endda fundet en brugsanvisning på dansk.

Nu har vi opgivet. Er der nogen der kan hjælpe mig i gang ?

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-13 07:36

Kan du forklare hvad det er du ønsker - er det timer-funktionen ?

Hvis det er for svært at programmere - kan du eventuelt returnere varen og bytte den til en uden timer-funktion. I stedet tilkøber du et dagsur/timer til ca. 20 kr som du kan sætte foran el-panelet.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 29-09-13 10:27

Tak for svaret Thomas Mygind.
Jeg har en gang forklaret hvad jeg ønsker til en mand som jeg blev henvist til af Harald Nyborg.
Han kunne heller ikke hjælpe mig.

Så nu vil vi returnere e-varmeren og købe en anden.
Men det er ret vanskeligt at find den rette via nettet. Derfor vil vi gå i nogle forretninger og se om vi kan finde noget ad denne vej.