/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundefoder.
Fra : sigfrid
Vist : 998 gange
100 point
Dato : 28-09-13 08:28

Nogen af jer som kan sige om man kan købe Hills j/d canine Mobility med Glucosamine og chondroitin i tyskland,og hvad det koster.Kan man købe det i butikker eller kun ved dyrelægere,jeg gir 620kr for 12 kg nu. V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-09-13 08:50

Det kan du sikkert finde her:

http://www.hillspet.de/de-de/index.html

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-09-13 08:53

OG JA det findes der: http://www.hillspet.de/de-de/mobility/dog.html

GOOGLE ER DIN VEN!

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 28-09-13 10:07

Hej poeten jeg har været inde på den side,men kan ikke finde nogen pris og om det kun er ved dyre læger i Tyskland også.? V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 28-09-13 11:18

Citat
Hvor kan jeg finde Hills i mit område?

Du skal blot indtaste dit postnummer for at finde en forhandler eller en dyrlæge praksis i dit område, hvor du kan købe Hill produkter. Placeringerne af forhandleren og de veterinære praksis er ikke kun maskiner Vis på kort

Når du går ind under forhandler på den ovenstående hjemmeside og søger forhandlere f.eks. i Flensburg for du flire prikker på kortet og ovenstående citat, så det er nok det samme som i DK, ved dyrlæge praksisser.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-09-13 12:13

Citat
Hej poeten jeg har været inde på den side,men kan ikke finde nogen pris og om det kun er ved dyre læger i Tyskland også.? V.H Sigfrid.

Det kan du da vel for pokker selv finde ud af ved at ringe eller skrive derned - du skaL MÅSKE OGSÅ HAVE ÉN TIL AT KØBE DET TIL DIG?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-09-13 12:20

J/D sælges herhjemme kun ved dyrlægerne.

Jeg bruger selv J/D mobility diet, reduced calorie. Det koster 649,- kr for 12 kg.

Jeg har ledt lidt på de engelske hjemmesider, da min kollega fortalte de køber foder der. Du kan jo selv se på siden.

Den du bruger koster 498,- kr på nettet og ved køb over 700 kr, sender de til Danmark for 71 kr.

Men det er jo meget besvær for den besparelse.

http://www.petmeds.co.uk/p-227-hills-prescription-diet-canine-jd.aspx

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-09-13 12:26

rettelse- der er fri levering ved køb over 702 kr - sorry

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-09-13 12:43

Et andet tip- er eks. også, at der af og til er tilbud på at man kan spare 100,- kr.
Hen over året er der af og til en label på poserne, som giver 100,- kr i rabat ved næste sæk.

Hvis man køber lidt flere poser med den label på, når tilbuddet er der.

Jeg bruger en sæk med 12. kg pr måned. Hvis jeg køber 6 sække med rabatlabel har jeg de følgende 6 mdr. 100 kr. i rabat. Det er da også en mulighed.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-09-13 13:45
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-09-13 14:03

Linket fra katekismus
http://www.butik-dyrlaege.dk/shop/prescript-diet-12c1.html

Her er der da noget at spare. Og gratis levering- på en dansk side.
lidt nemmere end på engelsk.

Måske man skulle prøve.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 28-09-13 14:06

52, kr pr. md. er da værd at tage med.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 28-09-13 16:58

Tak for svaret smuller54.Der er nok ikke meget at komme efter kan jeg se,men o.k jeg får den 11 pose gratis så det er jo 10% 62kr pr pose det må jo så være det.Hvis poten ikke vil købe det til mig.
V.H Sigfrid.