/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
samle video
Fra : kivi
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 26-09-13 11:52

jeg har forgæves forsøgt at brænde en video ,der er ca 300 små klip , men lige meget hvad jeg har gjort brænder jeg kun alle de små klip så man skal sidde og trykke på næste klip ,de skulle gerne køre ud i et
tak for de råd jeg fået men der er desværre ingen som hjulpet mig

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 11:57
Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 26-09-13 11:59

Du kan samle alle klippene i windows Movie Maker. Her kan du redigere og lave overgange med tekst m.m.Derefter skal du så gemme dem i en samlet fil, som så kan afspilles i MP4 format.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 14:23

Det kan altså ikke være nemmere
http://www.gratisimage.dk/image-FDA5_524404C8.jpg
VIDEOFLETTER

Bare træk filerne over i programmet og vælg format
kan du ikke konvertere dem, så er der noget galt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 14:25

Citat
kan du ikke konvertere dem, så er der noget galt

Der skulle SÅ have stået ´flette´ dem sammen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-09-13 17:58

Hvis den skal brændes på en skive er det eneste fornuftige at gøre det som en standatdiseret dvd.
Det er ikke mp4 format.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 18:41

Citat
Hvis den skal brændes på en skive er det eneste fornuftige at gøre det som en standatdiseret dvd.
Det er ikke mp4 format.

Det er MPEG2 samt VOB og et par andre typer.

MEN, der bliver spurgt om at SAMLE DEM til en stor fil.
Og svaret er givet, bagefter skal den selvfølgelig brændes som en DVD???? hvis det ØNSKES.
Men gider ikke rode frem og tilbage på svar/på flere spørgsmål herinde, som allerede er givet - til spørger.

Kan de IKKE samles som en stor fil, er der noget galt, enten med filerne eller spørgers PC/ programmer.
Jeg bruger Formatoz næsten dagligt og har ingen problemer med det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 19:14

Ikke fordi den siger ALT om Video - men måske et godt sted at begynde...?
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-13 20:04

1. Kivi - hvilken udgave af windows har du.
2. Har du programmet Movie Maker (gratis fra windows)
Har du prøvet at hente 2 klip ind i Movie Maker.......................kan du det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 22:26

Citat
Har du prøvet at hente 2 klip ind i Movie Maker.......................kan du det.

Tror ikke Movie Maker kan kendes ved/ eller vil akseptere ret mange filformater = hvis det er småklip fra f.ks tuben (flash og andre ukendte), samt programmet er totalt langsom at bruge og udput, er det værst tænkelige..

Men spørger har jo kunne afspille dem på DVD = men kun ENKELT vis,
så føj dem sammen, og brænd dem på en skive bagefter.

Der findes masser af gratis programmer, hvis man søger på Google = Movie/avi/video-joiner
det er åbenbart svært at sætte 2/ 1000 filer sammen - det tager sin tid, samt det SKULLE åbentbart også brændes på en DVD, DET gør man når filerne er samlet til én STOR fil.
Og det var mit sidste indlæg, når spørger ikke selv kan finde ud af dét - så giver selv Guderne vist op.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-09-13 08:07

jeg kører win 7 og jeg har movie maker men når jeg kører det igennem movie maker så er det lige som at den hakker i det stopper 5 sekunder kører i 10 osv osv

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-09-13 09:05

Fletter og konvertere video/audio http://handbrake.fr/ er gratis.

Wondershare Video Editor er en stor sag og kan det hele..
koster ca. 40$ men kan prøves i 30dage (ligge vandmærke på filmen)
http://www.wondershare.net/video-editor/

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-09-13 16:38

tak for alle svarene men desværre er der ingen som har hjulpet så jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal give point

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-13 17:00

Citat
jeg kører win 7 og jeg har movie maker men når jeg kører det igennem movie maker så er det lige som at den hakker i det stopper 5 sekunder kører i 10 osv osv

Jeg kender dette problem. Jeg har fundet ud af, at maskinen/programmet kræver lang tid for at bearbejde dataene. Så giv masser af tid, når du lægger dvd-ene ind. Hvis din maskine ikke har så store resurser = endnu mere tålmodighed.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 29-09-13 17:37

Tak for svaret Thyregod8.