/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Amerikanerskab lækker vand fra ismaskine
Fra : sille77
Vist : 305 gange
200 point
Dato : 25-09-13 23:01

Hej

Vi har overtaget et LG amerikanerskab som lækker vand fra ismaskinen når vi bruger vanddispenseren i døren.
Så snart vi tapper vand, begynder slangen ovenover ismaskinen at løbe, hvilket gør at isbakken flyder over og vandet lækker ud ved vanddispenseren.

Når vi stopper med at tappe vand, stopper slangen også med at løbe.

De to ting burde ikke hænge sammen, så der er tydeligvis noget der ikke virker som det skal, men hvad?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-09-13 00:07

Se der er jo 1000 kr's spørgsmålet som du må have en reparatør til at kigge på!

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 26-09-13 09:13

Der må være en læk på en slange eller en tilstoppelse. Gå systemet efter. Pust det igennem med trykluft, hvis du har en kompressor.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-09-13 15:50

På youtube er der masser af hjælp at hente
søg på engelsk, Lg freezer repair eller lignende.

ex. http://www.youtube.com/watch?v=z_s7GJsQkr0