/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Dreng på 17 år søger job fra computer
Fra : Raszzer1352
Vist : 401 gange
20 point
Dato : 25-09-13 21:11

Hey jeg er en dreng på 17 år som går på efterskole og gerne ville tjene lidt lommepenge hvis man kan kalde det dét. hvis der er nogle af jer som der ved et sted hvor man kan så vil jeg gerne have det af vide..

P.S kommer fra Sjælland men går på efterskole i Jylland hvis det har nogen betydning

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-09-13 21:48

Gå ned i brugsen og spørg om de trænger en flaskedreng.
alimak

Kommentar
Fra : Raszzer1352

Dato : 25-09-13 21:58

Som sagt søger jeg et job hvor jeg kan arbejde fra min computer når jeg er på efterskolen/der hjemme

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-09-13 00:10

Citat
Som sagt søger jeg et job hvor jeg kan arbejde fra min computer når jeg er på efterskolen/der hjemme

Hvad havde du tænkt dig du kunne lave på din computer som folk vil betale for?

Kommentar
Fra : Raszzer1352

Dato : 26-09-13 09:13

Nogle af mine venner tjener penge via sin computer hvor han bare sidder på sit værelse og gøre noget med en hjemme side eksempel for bestillingere og giver dem videre til et firma

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-09-13 09:55

Så snak med dine venner. da de kan forklare dig hvordan du kan tjene penge på at sidde på drenge værelset med din pc.
alimak

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 14:29

Er du god til sprog, kan du tjene rimelig mange penge, ved at oversætte bøger og hæfter osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 14:31

NB: almindelig skole Engelsk/Tysk kan ikke bruges i den sammenhæng.
Så kommer en oversættelse bare til at ligne noget fra Google.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-09-13 16:14

Citat
NB: almindelig skole Engelsk/Tysk kan ikke bruges i den sammenhæng.
Så kommer en oversættelse bare til at ligne noget fra Google.

Hvad tror du mig-selv knægten er 17 år og kan knapt skrive dansk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 16:20

Tja, det kunne være en ´mindretals´ dansker, de plejer jo at kunne både det ene og andet, hvad angår det talte sprog - især ødelægge det,
men om dé kan skrive også, må være en anden sag

Kommentar
Fra : Raszzer1352

Dato : 26-09-13 20:50

Undskyld at jeg laver fejl men er ordblind så kan ikke gøre for mine fejl

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-09-13 21:57

Citat
Undskyld at jeg laver fejl men er ordblind så kan ikke gøre for mine fejl

Det behøver du sandelig ikke undskylde - det har jo ikke noget med sagen at gøre.
Du bør nok sikkert bare koncentrere dig om dine lektier og så glemme alt om at tjene penge på computeren hjemme på værelset...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-13 22:13

Du kan da altid tjene et par 25 øre her/ pr reklame.
http://www.eovendo.com/
Og opretter du flere brugere (dig selv) = masser af penge""!!!!!!!!!!!
Men det kræver du har en Paypal konto = til dig, og dem du tilmelder (dig selv)
Har selv brugt det, indtil de lavede deres side og PROGRAMMET om, så nu virker det ikke mere på min IE8.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-09-13 09:30

Der findes ikke nogen nemme måder (ikke lovlige - i hvert fald) at tjene penge på...