/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min søgefunktion svarer ikke
Fra : ingelein
Vist : 291 gange
50 point
Dato : 25-09-13 20:13

Hej
Min søgefunktion på startsiden svarer ikke. Jeg har prøvet en systemgendannelse 5 dage tilbage, men hjalp ikke. Jeg kan gå længere tilbage, men vil først spørge herinde. Mit styresystem er Win XP.
Jeg har skiven, men kører bootcamp på en IMac og er bange for at rode mig ind i noget, som jeg hellere må holde fingrene fra.
En gang imellem sker der sådanne ting i forbindelse med MS automatiske opdateringer.

Kan jeg mon finde hjælp herinde - eller skal jeg langt tilbage i tiden med en systemgendannelse.
Jeg har for nogle uger siden kørt en Reg.Clean Pro. Kan den have fjernet programmet?
Mange håb om hjælp
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-09-13 21:27

Citat
Min søgefunktion på startsiden svarer ikke

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-09-13 21:41

Hej mig-selv
I XP åbner jeg start - ikonet i venstre side og i start menuen ligger blandt andet søgefunktionen, hjælp og support, alle programmer osv.
Hvis du ikke kan finde det, har du sikkert ikke Win XP

Og til andre som har lidt mere fiffige kommentarer: Jeg har fundet ikonet = forstørrelsesglasset på mit skrivebord - men hvordan får jeg det flyttet derhen, hvor det skal være - og hvor skal det være? I programmer under Windows?

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-09-13 21:55

jeg kunne umiddelbart foreslå at du sætter musen på det på skrivebordet, trykker venstre museknap ned holder den ned trykket trækker iconet med musen derhen hvor du vil have det.
Men hvordan har du da fået det ud på skrivebordet??
Mener det må virke også i XP.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-09-13 22:44

hej Steen
Spørgsmålet er jo hvor det hører hjemme for at kunne fungere ?
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-09-13 23:26

Hej nu har jeg fået søgefunktionen igen - men til gengæld kommer der kun advarselslyd når jeg klikker på Firefox browseren. Jeg har både Firefox og Win Explorer. Jeg har prøvet nogle muligheder i "Programadgang og standarder", men der kommer kun et skrald når jeg vil åbne Firefox. Gad vide, hvor jeg har lukket for adgangen til den?
Håber meget at der er en vaks hjælper.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 25-09-13 23:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål