/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Plus500
Fra : Rantheboy
Vist : 971 gange
100 point
Dato : 23-09-13 19:21

Hej Alle.

Jeg ville høre om der er nogle der har erfaringer med:

http://www.plus500.dk/

SÅ jeg er sikker på det ikke er fup og svindel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-13 19:25
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-09-13 19:28

Jamen god fornøjelse med det - så kan også dette spørgsmål annulleres...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-09-13 19:39

Betalte gode anmeldelser på svindel-sitet trustpilot ser altid fint ud og bluffer mange.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-13 21:14

Denne skriger næsten til himlen om at lade være:
http://www.plus500.dk/Docs/Plus500UK/RiskDisclosureNotice.pdf

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-09-13 22:32

Hej Alle.

Jeg ville høre om der er nogle der har erfaringer med:

http://www.plus500.dk/

SÅ jeg er sikker på det ikke er fup og svindel

Hvorfor så egentlig spørge Rantheboy?

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 24-09-13 08:06

Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det svindel!

Mvh

Claus
DAF-direktør 1995-2008

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-09-13 12:55

Hvis det nu var så god en ide, hvorfor investerer spørgeren så ikke sine egne penge?
Hold dig langt væk fra den slags "tilbud",

men jeg skal her i eftermiddag ind i Sydbank, hvor der frigives et større beløb til min pension,
hvad skal jeg investere i lige nu??

Ikke fup og fiduser, men forslag til de bedste af fremtidens højt ydende aktier,
dog kun på relativ kort sigt , jeg er fyldt 70 år...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-13 17:05

"På kort sigt" - Pebernødder kan sælges allerede til jul.
Køb evt. almindelige nødder, og tilsæt selv lidt peber.
Held og lykke.

Ps. Hvis du mangler en med-investor...........................så kender jeg ikke nogen.

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 24-09-13 19:37

Til Svend Giversen: Hvis pengene er til dig selv - eget forbrug i resten af livet - , så vil jeg råde dig til forsigtighed, idet vi har haft højkonjunktur på aktiemarkedet i lang tid. Hvis pengene reelt er til dine børn og børnebørn, så vil jeg råde dig til at placere en stor de i store danske aktier, og en lille del i lønsomme små og mellemstore aktier. Mht hvilke aktier, så kan du blive inspireret på Dansk Aktie Analyses hjemmeside, der indeholder rigtigt megen information. Jeg vil generelt fraråde dig at investere i investeringsforeninger, som er meget omkostningstunge - omkostninger, som skal betales både i gode og dårlige aktieår.

Mvh

Claus