/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Animationer på 123Hjemmeside
Fra : ilgp
Vist : 423 gange
150 point
Dato : 21-09-13 17:42

Hej. Jeg har 123Hjemmeside. Da jeg har en mappe med animationer vil jeg godt have en side med dem, da jeg ikke kunne få dem til at bevæge sig spurgte jeg supporten og fik svar at det ikke lader sig gøre. Men det passer ikke for jeg har lige været inde på flere sider med masser af animationer. Er der en som har et bud på hvordan man gør for at få "bevægelserne" til at fungere på siden? Hilsen ilgp

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 19:56

Citat
Men det passer ikke for jeg har lige været inde på flere sider med masser af animationer

Er det en ´købe side´ eller prøve.

At andre kan, kan være fil formatet, deres kunne være lavet i flash/swf/java
samt dine henvisninger til dine GIF måske ikke passer.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 21-09-13 19:58

Jeg har en købe version. Hvordan laves filen om, hvis det er det som skal til?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 19:59

Citat
Men det passer ikke

Det kan også være de bare importerer/kopierer en anden´s URL og smider ind i deres egen kode (tyveri) men kender ikke 123siderne og deres opbygning.
Se selv i de sider med animationer = under VIS KILDEKODE i din browser, så kan du se hvilket fil format de ligger som.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 20:01

Du kunne jo lægge en enkelt GIF op her
http://www.peecee.dk/
MEN, når sidens EJER siger du ikke kan bruge GIF = så passer det, og det kan der ikke ændres på.
Så lav dem om til andet format.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 20:05

Citat
Hvordan laves filen om, hvis det er det som skal til

Der findes sikkert mange måder og programmer, jeg bruger BBFlashBack, og laver det til AVI eller Flash.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 150 point
Dato : 21-09-13 20:10

NB: for dem der elsker GIF`fer så prøv dette.
http://blog.bahraniapps.com/?page_id=21

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 21-09-13 20:14

Øv, findes der ikke en side på dansk?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 21:50

Øh? til hvad...
Hvis det er det lille program jeg linker til, hent og kør det, mener det selv finder det der skal optages..
Men selv har jeg besvær med at gemme i ?? noget med bitcolor - skal nedsættes til 16bit
Men ellers vil jeg anbefale BBFlash kan det samme og meget andet.

Her er en Google oversætning af?
http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://blog.bahraniapps.com/&prev=/search%3Fq%3Dhttp://blog.bahraniapps.com/%26biw%3D1008%26bih%3D558

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 24-09-13 17:55

Tak for svaret mig-selv.