/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Lav logo
Fra : martec78
Vist : 307 gange
20 point
Dato : 21-09-13 10:29

Hej nogle der kender en webside hvor man kan designe sit logo og derefter downloade det gratis ?

Kan finde mange steder hvor man kan lave det men så koster det penge når man vil downloade det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-09-13 10:50

Folk skal jo have noget at leve af.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-09-13 11:00

Hmmm hvad er det for et logo? Hvorfor ikke bruge et program som. Eks. Photoshop eller PowerPoint?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-09-13 11:02

De er jo heller ikke gratis :)

Kommentar
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 11:03

Svar helst kun hvis i har noget seriøst at skrive....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-09-13 11:05

Det er da også seriøst.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 11:08

Gratis og Dansk, kan det samme som Photoshop
http://inkscape.org/screenshots/index.php?lang=en

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 11:13

Citat
Svar helst kun hvis i har noget seriøst at skrive....

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede   2
- Besvarede   0
- Annullerede   9
- Slettede   0
Ialt   11

Kommentar
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 11:16

Det var dog utroligt.

Hvis i ikke aner hvor man kan lave det logo henne via en gratis web side
SÅ SKRIV IKKE I DENNE TRÅD

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 11:18

Hvem har ÆDT din sukkermad.

Kommentar
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 11:21

Klaphat..............

Gider bare ikke bruge min tid på at skrive en tråd for at få hjælp, og så er det eneste man får en masse sludder....

Håber på at kandu er et seriøst sted hvor folk hjælper hinanden med diverse ting...

Ikke et chatte forum hvor man skriver alt muligt useriøst..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 11:29

Når du har lavet logo kan du så ikke tage et screenshot og bruge det?
her er en gratis af slagsen http://www.inspire-soft.net/software/screenshoter

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-13 11:31

Citat
Svar helst kun hvis i har noget seriøst at skrive....

Citat
Klaphat..............

Gider bare ikke bruge min tid på at skrive en tråd for at få hjælp, og så er det eneste man får en masse sludder....

Håber på at kandu er et seriøst sted hvor folk hjælper hinanden med diverse ting...

Ikke et chatte forum hvor man skriver alt muligt useriøst..

Hvis man forventer et seriøst svar kræver det da i det mindste at man selv er seriøs og behandler dem man forventer svar fra seriøst!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-09-13 11:41

Halløjsa!
Her er et seriøst svar, paint net, gratis fotobehandlingsprogram der fungerer rigtig fint, dog kræver det lige som alt andet at man gider sætte sig ind i hvordan det fungerer.

http://download-paint-net.com/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-09-13 11:44

siden dit spørgsmål er placeret under - Hjemme sider,
er det måske et favicon du har i tankerne,

det kan du se,.. læse mere om,.
+ få koden på sitet her :
http://www.netexplorer.dk/WEBDESIGN/web-04-favicon.php

Citat
Du har, når du surfer på nettet, sikkert bemærket de små ikoner som fremkommer når du bogmærker en side.
Med meget lidt indsats kan du lave dit eget ikon som vises i stedet for. Efterfølgende artikel beskriver fremgangsmåden.

Hvad skal jeg bruge?

Der findes flere forskellig fremgangsmåder for at lave et favicon.
Ved første metode skal du have et grafikprogram, samt et konverterings program som f.eks. IrfanView.
Ved den anden metode laver du dit favicon direkte i en editor som f.eks. IconEdit32.
Find en online favicon creator. Herved undgår du at installere software på din pc.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-09-13 11:50

Man skal jo ikke annullere spørgsmål, hvor man får et brugbart svar. Annullering bruges kun, hvis der ikke er en løsning eller et brugbart svar.
http://www.kandu.dk/Spg156394.aspx

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-09-13 11:51

Jeg har selv en del annullerede spørgsmål, men det er forhåbentlig kun spørgsmål, jeg ikke har fået et fornuftigt svar på.

Kommentar
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 12:08

Super tak for de svar jeg kan bruge til noget.

Til jer andre, så luk venligst hullet hvor maden puttes ind. Opret en tråd selv hvor i kan skrive lige hvad i vil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 12:09

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-13 12:12

Citat
Til jer andre, så luk venligst hullet hvor maden puttes ind. Opret en tråd selv hvor i kan skrive lige hvad i vil.

HVIS DER ER NOGEN DER SKAL LUKKE MÅ DET DA VÆRE DIG - SÅDANNE UFORSKAMMEDE PERSONER SOM DIG SKAL MAN DA HELDIGVIS LEDE LÆNGE EFTER HER PÅ KANDU!

Kommentar
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 12:19

Jamen så stop dog med at skrive og få et liv.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-13 12:25

Citat
Jamen så stop dog med at skrive og få et liv.

Skriver du...?

Kommentar
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 12:26

Marken84 din arbejdsløse klaphat.

Sluk din pc...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-13 12:34

Tåber som dig er der heldigvis ganske få af martec78 - det er ihvertfald ikke studenterhuen der trykker...

Kommentar
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 12:46

Marken84, du er nu blevet anmeldt til kandu.dk for chikane på flere af mine tråde.

Tag en af dine blå piller og få pulsen ned, og smut så. Hej hej..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 12:57

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-13 13:19

Citat
Marken84, du er nu blevet anmeldt til kandu.dk for chikane på flere af mine tråde.

Du er en helt - du skal nok blive til noget når du bliver voksen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 14:06

Citat
anmeldt til kandu.dk for chikane

Kandu ikke bare blakliste alle, det må da være meget nemmere, så kan ingen svare dig igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-13 14:24

Lige præcis mig-selv, men det kan han sikkert ikke finde ud af skal du se

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-13 15:02

martec78< du bibringer ikke kandu noget godt så mon ikke det dig de blacklister p.g.a. din opførsel og at dine spørgsmål altid bliver annulleret.

Det vil jeg indstille til kandu.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-09-13 15:31

Citat
Super tak for de svar jeg kan bruge til noget.

Til jer andre, så luk venligst hullet hvor maden puttes ind. Opret en tråd selv hvor i kan skrive lige hvad i vil.

Tak spids - det var da en vældig fin snak - her skal man vist ikke give sig i kast med at give gode råd eller svare på noget som helst...

Hyggelig kammerat, gad vide hvad han kunne bruge af det der er blevet svaret?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 19:49

Citat
her skal man vist ikke give sig i kast med at give gode råd eller svare på noget som helst...

Minder lidt om JAGT...

Annuller spørgsmålet
Fra : martec78

Dato : 21-09-13 20:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål