/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Et stativ til gelepose?
Fra : ingelein
Vist : 837 gange
50 point
Dato : 20-09-13 12:49

Hej
Jeg kan ikke finde mit stativ til min gelepose (afdrypning af æblepulp til gele). Jeg har googlet, men kan ikke finde noget - eller bruger det forkerte ord. Jeg kan også selv fikse et, men skal vide, hvordan det ser ud - eller hvad der er det rette ord for sådan et stativ.
mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-13 13:03

Er det en saftpose du mener?
http://kortlink.dk/google/cx54

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 20-09-13 13:05
Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 21-09-13 16:08

Tak for svaret Klaudi.
I mellemtiden har jeg fundet på at vende en taburet med 4 ben på hovedet og har syet en saftpose. Det står mere stabilt end nogen af de viste. Det er gratis og tager ingen plads op udenfor syltetiden.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 16:23

velbekomme, ja det var jo egentligt smart den med taburetten