/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Macro Express 3
Fra : Dieter
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 19-09-13 17:19

Jeg kører med en ny SAMSUNG PC som er født med WINDOWS 8.
Siden Febr. 2005 har jeg brugt programmet Macro Express 3 - uden besvær af nogen art.

Når jeg nu vil bruge følgende macro på en fil genereret på WINWORD fra Office Professional Edition 2003:

Med venlig hilsen

telef. .......
hsc-inspection@tranevang.dk

Ser den sidste linje sådan ud ( hsc-inspectiontranevang.dk) der mangle altså @.
Jeg fatter ikke hvordan det går til.

Har mistanke til WINWORD. Men aner ikke hvorfor det sker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 00:47

Uden at kende dit program, kan du så ikke? når du gemmer din Macro, gemme i flere formater?
jeg tænker på teksten i filen = enten som ANSI/UTF-8 eller UNICODE
For mig ser det ud til at programmet og din Windows misforstår tegn og symboler.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 21-09-13 16:26

Hej,
nu har jeg lige observeret at det også går galt når jeg bruger Macro 3 på OUTLOOK.