/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dvd
Fra : kivi
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 19-09-13 16:40

jeg prøver engang til selv om ikke har godkendt det spørgsmål , jeg skal brænde en masse små video filer som så skal kunne afspilles på dvd/tv jeg kan brænde dem men så skal jeg trykke næste for at se det næste lille video og sådan går det hele skiven igennem jeg bruger nero som brænder så hjælp hjælp

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-09-13 16:46

Der skal du have et video redigeringsprogram, så du kan sætte dem sammen.

Det kan Nero IKKE.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-13 19:05

Se mit sidste indlæg, (i dit andet spørgsmål) og brug Formatoz til at lægge dem sammen til 1 klip.
Brænd det så som en DVD - igen.
Når man redigerer film og musik, findes der ikke hurtige eller bare memme - metoder, det tager den tid det tager, samt en del tålmodighed, med diverse programmer.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 19-09-13 19:23

En nem løsning er at afspille alle filmene i rækkefølge via VLC player. Så snart du starter rækken af små film, så sætte du samtidig VLC player til at optage den samlede film - så du ender med en lang film. Den kan du så brænde på en DVD.

Alternativt kan du have VLC player på DVD'en og så kan du vælge alle filer og afspille alle de små filmsekvenser i træk på DVD'en.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-13 19:25

Det skal VIST afspilles? på en DVD afspiller? men ret mig.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-13 21:37

Prøv med DVD Styler(GRATIS)

DVDStyler Portable
http://portableapps.com/apps/music_video/dvdstyler_portable

Når du har pakket det ud starter du det ved at dobbelt-klikke på DVDStylerPortable.exe
i mappen hvor det blev pakket ud, klik ok for at bruge foreslået indstillinger.

Vælg et menu layout, klik ok,
klik på DVD i top menuen og vælg indstillinger,
i feltet Standard titel efterkommando, vælger du afspil næste titel, klik ok,
i venstre side af vinduet klikker du på Stifinder og navigerer til dine klip,
træk dem ned i bunden af vinduet til der hvor der står, Træk dine videofiler fra Stifinder hertil.

Når du er færdig klikker du på Brænd ikonet oppe i menuen, her kan du vælge om der skal oprettes en ISO fil med videoen
eller oprette en mappe på pc'en eller lave en DVD

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-09-13 00:41

Citat
Når du har pakket det ud starter du det ved at dobbelt-klikke på DVDStylerPortable.exe

Hvordan vil du få det over på
Citat
som så skal kunne afspilles på dvd/tv

Kan du ikke finde ud af Formatoz så prøv dette.
http://www.freevideojoiner.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 07:44

Citat
Hvordan vil du få det over på

Citat
Når du har pakket det ud starter du det ved at dobbelt-klikke på DVDStylerPortable.exe
i mappen hvor det blev pakket ud, klik ok for at bruge foreslået indstillinger.

Det er programmet man laver en DVD med!

Når så DVD er sat i og startet, så skulle den afspille de enkelte filer efter hinanden!!!!

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 21-09-13 08:04

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-13 10:11

velbekomme