/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Centrer billede på udskrift i A4 str.
Fra : Kanie
Vist : 252 gange
15 point
Dato : 17-09-13 12:57

Hej,

Kan du hjælpe med at lave en udskrift, enten via Picasa, HPmediacenter eller Windows billedefremviser, hvor en helsidet (A4) udskrift er centreret på papiret, og ikke rykket over til højre eller venstre side?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-09-13 13:17

Du kunne prøve at op-skalere billedet
http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-09-13 15:08

Hvis du højreklikker på billedet og vælger udskriv få du flere muligheder

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 20-09-13 00:59

Brug eventuet irfanview, som er et gratis program.

Kommentar
Fra : Lohmann

Dato : 20-10-13 22:26

Dette kan oftest styres via side opsættet, eller printer opsæt, jeg bruger ingen af de nevnte programmer, men det er de funktioner som du må benytte.