/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke åbne word dokumenter
Fra : kasperdahlerup
Vist : 568 gange
20 point
Dato : 15-09-13 22:23

Hej

Jeg har et problem med word dokumenter jeg skal åbne. Windows 7 og word fra 2007.
Der er ingen problemer når jeg selv opretter, gemmer og senere åbner dokumenter i word, men når jeg skal åbne et andet (sker dagligt i skolen) får jeg meddelelsen "der opstod en fejl da kommandoen blev sendt til programmet". Jeg får muligheden om jeg vil lade programmet fortage ændringer på computeren, hvis nej - det lukker ned. Hvis ja, det åbner men der kommer ikke noget i dokumentet.
Jeg var i gang med at downloade wordmat til word, indstiltalionen kunne ikke gennemføres og derefter var problemet der...

Jeg har funder ud af, at jeg kan åbne dokumenterne i wordpad, men ikke i word. Kunne være lækkert hvis et geni havde løsningen! :D

-Kasper

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-09-13 22:34

Geninstaller Word´s

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-09-13 23:21

Download Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/ og få renset ud i din computer og geninstaller evt. Officepakken...

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 16-09-13 07:21

Prøv at læse her, kan det ha noget med det at gøre:http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/86810/ bare en tanke

Hilsen swarn

Kommentar
Fra : kasperdahlerup

Dato : 16-09-13 15:32

Word og alle de andre microsoft programmer har jeg afinstalleret og installeret.... men det hjalp heller ikke.

revo uninstaller har jeg også brugt, men også uden held.

Kan ikke rigtigt se hvad der er i linket som jeg kan bruge

har i andre muligheder? :D

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-13 16:26

Prøv at fjern det igen og inden du installerer igen, så rens med dette
http://www.wisecleaner.com/wisediskcleanerfree.html

Du har vel ikke installeret Words på en anden partition/ eller fået byttet om på dine drev-bogstaver
Words skal ligge på drev C: sammen med dit styresystem

Kommentar
Fra : clou

Dato : 16-09-13 17:49

Højre klik på Word filen - Gem filen på Skrivebordet - Højre klik igen på filen - Klik på Åbn med - Klik på Vælg Standardprogram - Find Word ikonet og Tryk på det - Sæt flueben hvor der står: Åbn altid denne type fil med dette program.

Det hjalp på et tidspunkt mig

Clou

Kommentar
Fra : kasperdahlerup

Dato : 16-09-13 20:17

wicecleaner har jeg lige afprøvet, men heller ikke det kunne hjælpe :(

Og filerne var allerede sat til at åbne med word...

hva faen kan man ellers gøre? :D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-13 21:19

Fejl i din Registreringsdatabase ???

Rens med Ccleaner fra Piriform: http://www.piriform.com/ccleaner/download

;_) </MOLOKYLE>