/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Platheder.
Fra : Mosebaek
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 14-09-13 11:54

Da jeg af gode grunde,ikke kan skrive mere i http://www.kandu.dk/spg168647.aspx vil jeg da gerne af egen drift,fremkomme med et par kommentarer. Og du skal være velkommen for comments,alexsh.
Ja gu`var det en plat svar fra min side. Helt bevidst.
Citat
> hvor jeg kan skyde lidt råvildt, egentlig bare for oplevelsens skyld.

Denne bemærkning stod pludseligt med flammeskrift,i mine øjne. Og som man spørger,så svares der. (Eller noget i den retning). Du er nok ung endnu,selv står jeg lige på tærsklen til de 71 år. Og jeg kan garantere dig for,at man med alderen,får et andet (og mildere) syn på dyr.
Citat
Kan åbenbart desværre ikke rigtig lade sig gøre inde på dette tide. :/

Jojo,tab nu ikke modet,det er efterhånden sjældent,den gamle her,fører sig frem i jagt kategorien.
Da jeg var ung og tjente på landet,fik de sa... køer og krikker,nogle hug,når de ikke ville makke ret.
Ser jeg en western film idag (som jeg altid har elsket),tænker jeg på,at det må ha`været et grusomt dyrplageri,overfor hestene. Det tænkte jeg ikke på,da jeg så de samme film,for 40 år siden.
Men jeg trøster mig da med,at det nok ikke har været så voldsomt,som det ser ud til.

Dette er vel ikke et spørgsmål,men snarere en konstatering. Svar skal være velkommen,uanset fra hvem.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-09-13 12:50

Dette her tror jeg ikke,er en jægers værk:
http://www.nordjyske.dk/nyheder/skoed-kronhjort-for-sjov/1a308c3a-634f-4f9c-844e-450004f6e01b/112/1513
Men uhyggeligt,at der løber sådanne tomhjernede baryler rundt.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-09-13 13:16

Citat
Men uhyggeligt,at der løber sådanne tomhjernede baryler rundt.

Samt hvor de får deres våben fra (lånt af farmand?) og hvad bliver det de skyder - næste gang de skal ud på ´sjov´.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-09-13 14:39

Ærligt - helt ærligt fra min side.
Jeg kan ikke se, hvorfor at Alexsh indlæg skal betegnes som plat.

Hans spørger - ret beset, om lidt gratis jagt.
Gratis jagt, takker jeg skam også ja til.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-09-13 14:44

Citat
Samt hvor de får deres våben fra (lånt af farmand?)
Det fremgår ikke af teksten.

Min bemærkning skal ses i lyset af at 1 fjer let bliver til 10 høns.
Handlingen er slem nok i sig selv - og derfor behøver vi ikke at digte videre......

Tommy.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-09-13 16:29

Citat
Ærligt - helt ærligt fra min side.
Jeg kan ikke se, hvorfor at Alexsh indlæg skal betegnes som plat.

Kære Tommy så har du helt og aldeles misforstået min mening,med denne tråd.
Det er jo een af de faldgruber,man kan ryge i....misforståelsens.....

Det er mit eget platte indlæg,nævnt i ovenstående tråd,som jeg hentyder til.

Nu må jeg sgu vist passe på,ikke at ende i noget kviksand.

M.

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-13 18:30

Du har ret - det mig der har misforstået dit indlæg.

Pardon

Mvh.
Tommy

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-09-13 19:56

Tak for svaret Kaptajn-Tommy. Hellere een omvendt synder,end............

Vh. M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-09-13 22:50

Tak for påingenøøø.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-11-13 09:43

Jeg føler mig altid lidt som John Wayne når jeg er ude og jage nogle dyr med min revolver.