/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvilket sogn
Fra : thoustrup
Vist : 1112 gange
100 point
Dato : 12-09-13 20:16

Jeg søger nogle personer som er født og konfirmeret i det nuværende Tagensbo Sogn, men jeg kan se at sognet ikke eksisterede i de år jeg skal lede.
Hvilket sogn var før Tagensbo Sogn.
De boede på en vej ved navn: Skovløbervej 2
De boede der i hvert fald i 1931.

Steen Thoustrup

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-09-13 20:35
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 12-09-13 20:36

Jeg ville lede i Grundtvigskirken, men:
Gruntvigskirken i Bispebjerg Sogn er endnu ikke kommet med på AO

Den blev udskilt fra Brønhøj sogn i 1927
VH Palle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-13 09:17

Der er ikke så langt til Utterslev (med centrum i Utterslev torv) men om det har været et sogn ved jeg ikke. Kapernaum hvor jeg selv er født er mere i nærheden af Nørrebro (station)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-09-13 13:01
Kommentar
Fra : Grenaa01

Dato : 16-09-13 12:03

Hejsa
Mon nogen kan hjælpe lidt på vej - er helt ny i slægtsforskning.

Hvor og hvem er min farfar?

Min egen far er: Niels Christian Hansen født. d. 19.9.1904 i Randers, Sct Mortens sogn- døbt d. 2.okt. (vist nok hjemmedøbt)
morderen: pige Agnes Marie Nielsen (Vestergrave 34 - senere samme vej nr. 40) -katolik?
faderen: udlagt barnefader skipper Christian Hansen (20 år[/B])

Dette er alt om ham.
Jeg ved han først i 40érne havde en tomastet skonnert og antagelig boede i Kalundborg.

enhver form for hjælp - også vedr. min farmor er velkommen
Venligst
/Kai Hansen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-09-13 12:06

Det er ikke hensigtsmæssigt at starte et nyt spørgsmål "inden i" et eksisterende, så start hellere et nyt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-09-13 13:47

Kaj, hed din farmor Agnes Marie Mettine Nielsen, så har jeg fundet hende, født 1879,
stil selv et nyt spørgsmål og vi finder hende og hendes skipper for dig...

Undskyld thoustrup,
men vi må jo hjælpe de nye i gang.

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 16-09-13 15:30

Tak for svaret pallebhansen.