/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
EA-HS - kig ind
Fra : Tanjaa
Vist : 591 gange
500 point
Dato : 12-09-13 01:01

Bare fordi.... Og KUN derfor !!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-09-13 01:06

Hej Tanjaa

Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 12-09-13 01:18

Hej med dig, ja jeg er ude for at skaffe nye venner,
du ved - 'slikke dem i røven',.. være slesk, købe dem for point,..
eller penge, ligesom Elvis gjorde,
de skal bare møde kl. 10.00, grine på kommando, og ellers gøre hvad jeg siger, uden vrøvl,

det er dét man kalder 'rigtige venner' .. du ved den med Jodle birge
jeg vil gøre næsten hvad som helst, ligesom visse andre Øb & Bøv'er her på kandu.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-09-13 01:21

Fedt - må jeg være med?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 500 point
Dato : 21-09-13 09:38

Citat
Hej med dig, ja jeg er ude for at skaffe nye venner,

jamen jeg vil da gerne hjælpe og supportere dig,...

Godkendelse af svar
Fra : Tanjaa

Dato : 21-09-13 09:42

Tak for dine altid supergode svar, og høflige optræden.. EA_HS....