/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sms med fast tekst.
Fra : Eyvind
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 11-09-13 17:16

Er det muligt at lægge fast tekst ind på et nummer.
Hvis - er det noget alle telefoner kan...............og hvordan gøres det.

Jeg har en telefon med tast til bestemt nummer, og jeg kunne tænke mig at sende en lille tal-besked på 5 cifre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-09-13 20:23

Hvis det er en android tlf burde dette kunne bruges

FastNumber allows you to call and send messages / SMS to your favorite number in a simple and fast!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.application.emergencyCall

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-13 20:33

Næ sådan en fin en har jeg ikke.
Jeg har kun en Doro 622
Og en ældre Samsung E2120

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 12-09-13 11:34

er det en besked du vil sende eller en telefonen selv skal sende?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-13 11:55

Jeg vil selv sende en kort besked eks. 12345 til et fast nummer.
Det er til styring af min alarm.
Den styres dog også af en GSM sender, men jeg kunne tænke mig, at sende den besked manuelt.
Da min Doro 622 telefon har taster til 2 faste numre ville jeg benytte dem

Annuller spørgsmålet
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-13 19:16

Jeg har opgivet spørgsmålet.