/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung GT-S5230
Fra : jensviggo
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 11-09-13 14:30

Har fået en sådan brugt, jeg er efterhånden blevet fortrolig med den og dens funktioner, men der dukker stadig noget op, har brugervejledning til den, men den er desværre ikke fyldestgørende.

Jeg har nu konstateret, at når jeg jeg modtager en SMS, er tekste meget lille, det var den ikke for bare 4-5 dage siden, jeg er måske kommet til at "skrue" på noget jeg ikke skulle, men vil frygtelig gerne have den tilbage til normal, således at afsendte og modtaget beskeder er i samme tekststørrelse.
mon det kan klares af det dygtige panel.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-09-13 14:52

prøv at åbne indstillinger / tilgængelighed / skriftstørrelse
der kan skriftstørrelsen ændres på de fleste Samsung.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 11-09-13 15:28

Jeg tror det er dut syn der er blevet dårligere af at kigge så meget på skærmen. Det er et ret almindeligt fænomen. Du skal købe et forstørrelsesglas du kan holde hen over skærmen, så kan du læse det hele igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 11-09-13 15:42

Åbn en SMS og tast så OP på volume knappen for større tekst og volume NED for mindre tekst!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-09-13 15:53

Jamen Klaudi for dælen, det var det der skulle til..............tak, du er knageme en knag.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-09-13 15:55

Skriftstørrelsen på beskeder og sms kan du muligvis gøre skriften større eller mindre med volumetasten.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 11-09-13 15:56

Tak for svaret Klaudi. Sådan

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-09-13 15:56

okay kom lige en postgang for sent

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-09-13 16:29

Velbekomme