/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Emalje- eller plasticskilt til mad
Fra : winetaster
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 11-09-13 12:45

Hvor køber jeg emalje- eller plastic-skilte / metal, som jeg kan skrive på / fræse tekst i / få trykt eller printet - til at stikke ned i mad, fx ned i leverpostej ?
Tak W

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-09-13 15:00

Prøv leverandører til slagtere og restaurationbranchen...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-13 15:35
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-09-13 16:05

Prikker gæsterne i det ?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 11-09-13 21:31

hvis du skalprikke noget ned i fødevarer, og du er underlagt fødevarekontrollen, skal du måske vælge rustfrit stål.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-09-13 00:02

Det betyder nu ikke noget om der er lidt rust på stålet...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-09-13 06:23

Er det privat eller virksomhed
Inco-metro

Eller ville jeg gå ned til en butik med delikatesse og spørge om jeg. Kunne købe nogle

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 12-09-13 12:20

Tak for forslag - jeg forestiller mig nok noget ala et lille dørskilt, fx i rustfrit stål, med fræset / præget tekst

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-09-13 20:00

Citat
Tak for forslag - jeg forestiller mig nok noget ala et lille dørskilt, fx i rustfrit stål, med fræset / præget tekst

Ja, man kan jo forestille sig en forfærdelig masse ting - men så gør dog noget ved det...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-09-13 22:55
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-09-13 23:03
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-09-13 11:15

Lyder nu ikke særligt lækket at der i leverpostejen eller andet er et skilt i af den slags - tænkte det må være en buffe du skal bruge det til.

0et bliver hurtigt ulækket når man begynder at tage af maden, men flot ser det ud i starten

Godkendelse af svar
Fra : winetaster

Dato : 18-09-13 15:37

Tak for svaret katekismus.