/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 7 opdatering
Fra : ultra2
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 10-09-13 23:08

den bliver ved med at hente de samme 3 opdateringer til office 2007 hvordan stopper jeg det

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-09-13 06:33

ved at fjerne afkrydsningen under / inde i - alle programmer / Windows Update

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-09-13 06:35

altså afkrydsningen udfor de U-ønskede programmer.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-13 06:43

det ser ca. sådan ud :
http://peecee.dk/upload/view/421175

der skal du så Fjerne afkrydsningen udfor de opdateringer du ikke ønsker.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 11-09-13 09:42

det vidste jeg godt .men hvorfor bliver det ved med at komme når de er der i forevejen så plejen den da at blive med at vise de samme opdateringer

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-09-13 10:16

der er tydeligvis en fejl et sted,
- hvor fejlen præcis er kan jeg ikke svare på,
det kunne meget vel være i programmet office,..

selv for eksperter kan den slags volde problemer,
det kan du bla. læse mere om i 'trådene' på
http://www.spywarefri.dk/forum/viewforum/10/

her (spywarefri.dk) er det ikke unormalt at problemer tager 7 - 8 dage,
ret ofte måneder,.. !
-- det betyder i praksis at du skal bruge en ret stor del af din fritid,
på at indsende endeløse logs,
Uden nogen garanti for at det løser nogen problemer overhovedet,
men 'kast' selv et blik i et par af trådene så du kan se hvordan eksperterne arbejder,

du kan også vente, og se om der kommer en forbi der har haft samme,..
eller et lign. problem (og vel og mærke,.. løst det / fået det løst)

hvis det tager længere tid,
kunne du evt. bruge ventetiden til at geninstallere office, (sletter ikke dine nuværende doc.)

det ville jeg gøre,..
grunden til jeg ville gøre det,.. er at alle (office) filer i så fald bliver genoprettet, !

men sådan er vi så forskellige,
andre vil sikkert foreslå andre metoder.

ps,.. det er absolut ingen garanti for at det løser DIT problem,
det er kun et forslag, til hvad jeg ville gøre i din situation,..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-13 12:55

Slet gamle opdateringsfiler.

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 12-09-13 17:38

Tak for svaret EA_HS.