/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
AVG
Fra : Dieter
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 10-09-13 16:49

Jeg dette program liggende som filer på en ekstra harddisk.
Nu vil jeg gerne sætte programmet op på min nye PC.

Desværre kan jeg ikke finde ud af hvilken fil jeg skal bruge.
Nogen der vil hjælpe mig?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-09-13 17:01
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-09-13 12:11

Du skal slet ikke bruge AVG fra en ekstra harddisk, den er forældet så brug i stedet for den nyeste gratis version som Ferik skriver:
http://free.avg.com/us-en/free-antivirus-download
programmer skal altid være opdaterede lige som resten af computeren, særlig sikkerhedsprogrammer skal altid være fuldt ud opdateret og i nyeste version, gem derfor en liste over hvilke programmer du ønsker at bruge og hent de nyeste version når du har fået ny computer eller formateret den gamle og skal ny installere alle programmer.
En undtagelse kan være hvis du bruger en ældre version af Microsoft Office, der kan du godt installere den gamle, men sørg for at få den opdateret efter installation

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-13 12:39

Citat
Desværre kan jeg ikke finde ud af hvilken fil jeg skal bruge

Den man henter hos AVG er kun 1 fil, har du flere??? klikker du på den der hedder SETUP eller AUTORUN
Men stadig mærkeligt at du har flere af dem, medmindre du har det fra en købe cd.
Du behøver ikke at hente en ny udgave, programmet opdatere sig selv - hvis den er for gammel eller ikke passer til din pc får du besked om at den ikke virker mere.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-13 12:43

Selv har jeg en avg liggende på min disk, og den hedder avg_ipw_stf_all_

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 12-09-13 15:25

Tak for svaret mig-selv. Jeg har hentet en free udgave på nettet