/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
henrik2008 annulleret igen
Fra : theipeter
Vist : 1040 gange
10 point
Dato : 10-09-13 02:06

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=281421

Tror lige du skal skrive dig bag øret at kandu.dk,.. hovedsagelig består af ældre, / pensionister, !
- altså ikke Arto o.lign.
det betyder i praksis at de fleste kan have en smule humor indblandet i svarene,

den måde du kommunikerer på, tyder på du tilhører den yngre generation,
med dertil tilhørende sprogbrug, (ind imellem uforståeligt for ældre)

at du ikke forstår 'mig-selv' udtryk for Tuben (youtube)
forbavser mig virkelig,.. svarer vel omtrent til bogen, fjæset osv. for Facebook,

at du samtidig er særdeles overfølsom overfor modsigelser,
vil gøre livet ualmindelig svært for dig,... måske Uudholdeligt,. så længe det varer,

at du tillige er elendig til at stave, gør ikke tingene bedre, eller dig tydelig / forståelig, !
(bevares,.. vi kan alle skrive forkert ind imellem)

det ses også tydeligt på din profil-historik,
hvor 5 ud af 12 spørgsmål er annulleret,

har du overvejet om det evt. kunne skyldes din manglende evne,
til at gøre dig / dine spørgsmål tydelige og forståelige, ?

at du lynhurtigt blackliste mig-selv og EA_HS -
altså de eneste der trods alt forsøger at hjælpe dig,.. fremmer ikke ligefrem situationen,

hvis du vil forsøge dig i et andet forum, tror jeg lige du skulle overveje dine udtryk,
og ikke mindst din tålmodighed,..
men det er vel for meget forlangt af 'den yngre generation',
- der ikke kender ordet respekt... medmindre det er overfor 'den yngre generation'..

Kommentar
Fra : henrik2008

Dato : 10-09-13 14:28

Jeg har skam fået god behandling her på
kandu og har fået
gode svar fra tidligere emner, alle har bidraget
rigtig godt.
Men her går det altså gjaldt, ja jeg undskylder
hvis jeg var lidt for opfarende, og ja det var vel
hellere ikke et let spørgsmål, meen at man sådan
tager det sådan på vej og er sådan lidt opfarende og
en lille smule aggressiv og tilmed nu læser alle mine
poster og skanner for stavefejl er at hænge mig ud, her på
forummet, beklager minestavefejl (smartphone),
er ret sygt, i er vist i krigshumør, det er jeg ikke.
Hvorfor dette indlæg ?, hvis i ikke gider mig, så
lad dog være, at i gidet at spilde jeres tid på mig!.

(I prøvet at hjælpe mig) ?.
Hvad har det med mine smine stavefejl fra
tidligere poster, hvorfor skal det bringes op ?,
en hvert idiot, kan da se, at det er at hænge folk ud
her på forummet.
Skulle vi ikke komme tilbage til, hvor det begyndte,
og jeg kunne vel spørge på en mere tydlig måde omkring
konvertering af lyd, eller osse skal vi glemme det hele, jeg gider
ikke at være uvenner!.

Lige en ting til, lade være med at oprette diverse
ekstra indlæg vedr, mig, relateret til dette emne,
hvorfor jeg gjorde sådan og sådan, bla bla.

Og ja , hvis nogle syntes i fremtiden, hvis jeg svare på
nogle indlæg til andre og man syntes jeg er
skide irriterende, ja så kan de godt blackliste, mig, det er derfor
den er der!.

Jeg syntes alt der her er fuldstændigt unødvendigt!.

Jeg håber at vi kan være positive over for hinanden!.
Nu gider jeg ikke mere at beskæftige mig med dettr
emne!.

Kommentar
Fra : henrik2008

Dato : 10-09-13 14:31

Beklager stavefejl , skriver på smartphone!.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-09-13 15:16

Det er helt legalt at annullere spørgsmål.
Tag dig ikke af theipeter - det er bare en af EA_HS mange dobbeltprofiler der bl.a. bruges til at give sig selv point.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-09-13 19:06

du starter selv,.. allerede efter første svar fra profilen @mig-selv
at henvise til netetikette,..

herefter forsøger jeg at hjælpe med den smule jeg ved,

Citat
tja,.. jeg har da rodet en hel del med at klippe, kopiere, ændre hastighed, gentage
og sammensætte musikstykker, i programmet Cubase,
http://www.steinberg.net/en/products/cubase/start.html

men udtryk som du beskriver :
sampling / downsampling af sampling 96khz 24 bit til eks, 48 khz 24 bit.

det findes ikke, det må være noget du selv har fundet på,

men du kan fx. ændre bitraten og khz til andre værdier for at forbedre / forringe lyden,
det ændrer naturligvis også størrelsen,
så der kan være flere / færre musikstykker pr MB / GB / TB

det kan du fx gøre i Format Factory :
http://www.filehippo.com/download_format_factory/

og naturligvis i Cubase.

men beskriv hvad du vil, og til hvilket formål mm.

desværre var jeg ikke klar over der er et nyt udtryk er blevet populær,
altså ordet, - downsampling, !
- downsampling, streaming, + mange andre nydanske ord bruges i flæng,
om ikke for andet så for at lyde 'klog' / klogere,..
bevares,.. nogle ER kloge,.. andre VIL være kloge,

af samme årsag spurgte jeg hvad du vil med filen,.. og til hvad,
da dit problem,.. måske,.. kunne løses på anden måde,

(alt,.. på en pæn og høflig måde)

det gjorde dig åbenbart så ophidset, at du vælger at annullere spørgsmålet,... .

Citat
Det er helt legalt at annullere spørgsmål.

Korrekt,... faktisk er det legalt at annullere ALLLE spørgsmål,.. det er der vist ingen regler om,
medmindre 'man' vælger at følge den føromtalte - netetikette -
ALT-FOR-MANGE annullerede spørgsmål har samtidig den bivirkning at flere og flere,
vælger at undlade at svare på efterfølgende spørgsmål, fra DEN bruger / spørger,

men det er op til hver enkelt at bedømme,
det er jo 'bare' at læse profilen,

jeg har selv 'fået på nakken' af emsige kandu'er,.. især Teil, Nordsted1, Refi, mm.
de er af samme grund blacklistet, (har alligevel aldrig bidraget med noget fornuftigt)

jeg har ved hver 'påtale' tilbudt at den der besvarer mine annullerede spørgsmål,
(ikke nødvendigvis perfekt,.. bare nogenlunde)
- naturligvis få tildelt den sædvanlige tak for hjælpen,.. + de tilhørende point,
men det er 'man' åbenbart ikke interesseret i,

mht. opsætning af Cubase,.. så ligger VST instrumenter normalt i folderen
C:/ Programmer / Steinberg / Cubase / VST instruments
(også Halion) .. det opretter programmet selv under installation,
flyttes de til anden folder / mappe kan Cubase ikke finde / lokalisere dem,
- sakset fra et af dine tidligere annullerede spørgsmål,

Citat
Tag dig ikke af theipeter - det er bare en af EA_HS mange dobbeltprofiler der bl.a. bruges til at give sig selv point.

Helt korrekt,... følger udviklingen / tendensen / trenden her på kandu.dk.. kære bent...

Kommentar
Fra : henrik2008

Dato : 10-09-13 20:11

"Tag dig ikke af theipeter - det er bare en af EA_HS mange dobbeltprofiler der bl.a. bruges til at give sig selv point.".

Hmmmmmm, det er da bryde enhver form for regler og
netikette.
Dobbelt profiler, det blev du vist afsløret.

Jeg har godt nok aldtig fået at vide fra tidligere
indlæg , at jeg ikke formår at formulere, og ikke kan
stave, d.v.s at jeg åbentbart er for dum til at skrive!.
Mange af de indlæg jeg har skrevet her på kandu, forstår
brugerne der har givet mig svar, udmærket.
Det er at gå for vidt.
Samtidigt synes jeg at folk der snyder med point systemet
burde blive "banned" af moderator, og blive blokeret
for brug af kandu.
Jeg har bedt kandu at fjerne disse indlæg, hurtigst muligt!.

Af EA_HS / theipeter kan nævnes virkelig dum
e spørgsmål som "hvor kan man købe sodavand" , osv.

Åhh ja, jeg prøver at lyde klog, nej det hedder altså
downsampling, sådan har det heddet i mange år.

Hvad har vst folderen at gøre med mit emne ?.
Tuben ? , ja altså youtube., som åbentbart er blandet ind
i mit emne, hvem er det der ikke gør sig tydlig, eller
slet ikke forstår mig.
Hold kæft hvor det her langt ud!.
Lad være med at skrive lort tilbage til mig.

Nogle er langt ude af gynge!.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-09-13 21:49

Citat
Hmmmmmm, det er da bryde enhver form for regler og
netikette.
Dobbelt profiler, det blev du vist afsløret.

... det er skam meget almindeligt, ikke alene på kandu, men formentlig ALLE fora,
det er bare ikke alle der er lige så åben,.. desangående,.. som jeg, !

det MODSATTE derimod, ville være unormalt, formentlig usandsynligt,

Citat
Jeg har bedt kandu at fjerne disse indlæg, hurtigst muligt!.

- måske skulle jeg bede kandu.dk om ikke at fjerne disse indlæg,
har svært ved at se en fornuftig begrundelse,..

men ellers interessant,.. gad vide hvor mange enkeltprofiler der står tilbage efter endt 'oprydning',... !

- "Vi" har af og til, haft profiler med 100,.. eller flere dubletter,
ganske vist blev de fleste slettet,.. ikke så meget pgra. de var dobb,..
men pgra. flabede svar,..

hvis dobb. profiler, skulle være forkert eller umoralsk,
hvordan skulle en bund-hæderlig mand som mig, i så fald kunne stille intime spørgsmål, ?

Citat
Af EA_HS / theipeter kan nævnes virkelig dum
e spørgsmål som "hvor kan man købe sodavand" , osv.

... det er et udpluk af en helhed,..
det svarer til at fortælle en ½ vits / uden pointen,...

det bunder i at en kandu.dk bruger,
kunne forarges over et nystartet firma tillod sig den 'frækhed'
at forlange 20 - 30% for at formidle opgaver,... (ja,.. det er ikke engang løgn)

- samme bruger havde dog INTET imod at Bilka
tillod sig at forlange 46% MERE-fortjeneste
for præcis samme størrelse og fabrikat tomater, (arbejde)
- sammenlignet med lavpris-varehuse som NETTO / REMA mm.

MIT 'Dumme' spørgsmål,.. havde KUN til formål at vise dobbeltmoralen.
mine 'Dumme' spørgsmål,.. var der nu flere af i DÉN ombæring
dén fattede den Uintelligente bruger dog ikke,.. desværre,...
--- og du gør tilsyneladende heller ikke,...

men som den Uintelligente bruger tilføjede,. "Vi har vel alle lov til at sige vores mening",..
ja,.. bestemt ja,.. kandu.dk er et forholdsvis frit forum,.. Hurra for det.....

men nu tror jeg jeg har hjulpet dig nok for denne gang,
håber inderligt at andre kan og vil hjælpe dig videre i fremtiden,
-synes ikke jeg har lyst til at spilde mere tid på så utilfredse spørgere....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-13 13:16

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-13 13:21

Angående dobbelt profiler, så lader det da til at du har været her før, og ikke med dit gamle login
Citat
Hej, længe siden jeg har været på kandu

http://www.kandu.dk/Spg155077.aspx
Men du kunne selvfølgelig have glemt dien login data.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-09-13 14:26

Nå,.. tja,.. det var så en mere af de annullerede,...
trods hele 16 fine svar,..
men temperamentet blev tilsyneladende holdt under kogepunktet,,.. !

men jeg hæfter mig mere ved bemærkninger som :

- jeg er hammer nærsynet, kunne IKKE se koden på min mobil,
så det tog sin tid, før jeg var oprettet på Kandu, anyway, let os ikke besvære med bagteller!).

og slut-bemærkningen :
- årrhh, stavefejl igen, altså, jeg har ALDRIG SAGT AT CLICHE ER FULD AF LØGN,
MEN DET ER OGSÅ LIGEMEGET NU, ER ALT GODT IGEN, SÅ LAD OS IKKE BESKÆFTE OS MED BAGTELLER

hvorfor i alverden investerer du ikke i et par briller, evt. nye stærke briller,.. ?
- mener,.. stavningen er tydeligvis ikke blevet bedre de sidste over 2 år.

eller en større mobil, med et ordentlig tastatur,
eller bare skrive på en PC, når det åbenbart er så besværligt for dig at bruge en 'Smart'phone ?

det hjælper sgu ikke noget du prøver at flytte skylden over på mig, og andre kandu'er.
-- mener en 'Smartphone' er vel kun 'Smart', hvis brugeren kan finde ud af den.... ..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-09-13 16:27

Og den lalleglade jubelnar fortsætter med at brække sig ud over det hele

Nårh ja det jo ham selv der har oprettet tråden som theipeter, så mangler der bare lige at den 3. profil skal komme med mere bræk!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-09-13 17:06

Citat
Og den lalleglade jubelnar fortsætter med at brække sig ud over det hele

Nårh ja det jo ham selv der har oprettet tråden som theipeter, så mangler der bare lige at den 3. profil skal komme med mere bræk!

..... jamen kære lille Klaudi dog,
det er jo dig selv der tigger og beder om ballade og uvenskab,
- jeg er egentlig fløjtende ligeglad med dig, du siger mig intet overhovedet,...

men det er sørgeligt,
hvis nogen skulle have den opfattelse at det er MIG der startede uvenskabet,

jeg smider såmænd bare det samme 'lort' retur som du spreder ud,
DU,.. bestemmer helt selv i hvilket tempo,

det må være forfærdeligt med et sådant temperament,..

mht. mine profiler,.. ja,.. det er helt rigtigt, der VAR min. 3,...
engang, det var dengang.... LOL - nu er VI nok oppe på 8 - 10 stk... ca.

men kig lige på dig selv, for at opfriske din hukommelse,
det var vel og mærke FØR jeg begyndte at 'retunere 'lortet',..
for nu at blive nede på dit eget sprog,

- bemærk dine op-gylp, og sure smileys........... det var sådan det startede.
årsagen,.... tja,.. svært at vide, muligvis fordi der gik et par point forbi din næse,. !

http://peecee.dk/upload/view/414571
http://peecee.dk/upload/view/414569

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 10 point
Dato : 11-09-13 17:13

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-09-13 18:33

Klaudi < jeg sender dig ***** for "lalleglade jubelnar" de lå ikke i mit ordforråd sender også et par point til dig for dine altid korte, præcise og forståelige svar

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-09-13 20:47

,.. kære venner, så er det ved at være sidste udkald, for udspredning af lort og gylle,
VI,.. lukker snart tråden, !

nu er den ged vist også barberet,.. !
kan se der har været 24 kandu'er inde og beundre Klaudi's 'ophidselser'

- specielt til bentjuul :
hvis - 'nu er den ged vist også barberet' - heller ikke er omfattet af dit beskedne ordforråd,
så betyder det noget i retning af - 'nu kan der vist ikke koges mere suppe på den høne',..

hvis - 'nu kan der vist ikke koges mere suppe på den høne' - HELLER ikke
er omfattet af dit beskedne ordforråd,

ja,.. så ved jeg snart ikke,....
Nå, jo,.. det er omtrent det samme som,.. nu er emnet ved at være udtømt,..
hvis du heller ikke forstår det,.. så finder du ud af det når tråden er lukket,

kan i nu ha' det rigtig godt,.. og pas på blodtrykket Klaudi/juul
ja,.. egentlig er det vel én skid, bag profilerne sidder jo en og samme person,
ha' det godt dobbelt-moralister........................................................... .

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-09-13 21:47

Klaudi har du set noget til Nordsted1 - jeg savner hendes høje niveau.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-13 21:48

Lad være med at lukke tråden nu, jeg har lige lavet popcorn til underholdningen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-09-13 21:53

Hej Nordsted1 hvor har du været? Endelig er der en mere der har lige så gode besvarelser som Klaudi.

Jeg sender også snart nogle point til dig ....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-13 22:23

Hvor jeg har været.... jamen altså jeg har jo travlt med at strikke babytøj og om lidt så skal symaskinen i brug Jeg glæder mig i den grad til min nye titel

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-09-13 22:33

Det bliver spændende.
Jeg har fået udvidet mit sparsomme ordforråd af Klaudi "lalleglade jubelnar" morsom sammensætning af ord

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-13 22:41

Det er rigtig godt at vi her på kandu har Klaudi, han er en klog mand som kan lærer os rigtig meget.... i modsætning til en anden som tror han er klog

Godkendelse af svar
Fra : theipeter

Dato : 11-09-13 23:29

Tak for et ualmindelig godt og intelligent svar mig-selv.

nok et af de bedste svar i 'mands minde',.....