/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
køb af volvo
Fra : janik
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 09-09-13 08:17

hej
vi skal ud og kikke på anden bil .
Det er en Volvo 460 2,0 vi skal bruge den
som bil nr 2 .
Er der noget specielt jeg skal kikke efter fejl
nogen steder den ruster mere end andre ??

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-13 10:42

Citat
Er der noget specielt jeg skal kikke efter fejl

Ja...det hele.Skal sige jeg ikke kender den,kun af omtale. Men det er også nok.
Nu ved jeg ikke,om du har et fast kørselsbehov,eller du vil eje den af entusiastiske grunde.

Nok den ringeste "Volvo",der er produceret.....hvis man kan kalde den en Volvo??
Det er jo mere eller mindre en DAF,med Renault motorer. Blev fremstillet sideløbende med Mitsubishi Carisma. Som heller aldrig blev den store succes.

Alt i alt,efter min mening,noget makværk. Ville aldrig tilråde en god ven,at købe en.

M.

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 09-09-13 10:52

Tak for svaret Mosebaek vi finder en anden