/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Runkeeper
Fra : werter
Vist : 323 gange
500 point
Dato : 08-09-13 15:50

Det sker ofte - men hvordan undgår jeg, at Runkeepers resultat starter med at føje en lang lige streg til min rute (udgående fra et punkt flere km væk, hvor jeg overhovedet ikke har været) og lægger den i min samlede rute.

Og hvor dan får jeg Runkeepers ruteaftegning på min iPhone overført til et satelitkort på min mac?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-09-13 15:35

Det med stregerne er GPS fejlpositioner. Du skal bare montere telefonen ovenpå dit hoved, så den har frit udsyn til himmelen hele tiden, så er det slut med fejlpositioner.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 14-09-13 08:55

Foreløbig tak til Flsh97 (jeg vil prøve næste gang!) - men er der ingen, der ved, hvordan man får sin rute overført fra mobilen til et satelitkort downloadet til en mac?

Kommentar
Fra : werter

Dato : 28-10-13 17:01

Jeg håber stadig, at der er en, der kan fortælle mig, hvordan jeg får en Runkeeper-rute overført til et kort på min computer. Jeg ved, det kan lade sig gøre, ved bare ikke hverdan.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-11-13 20:22

Jeg har tidligere besvaret et andet indlæg hvor problematikken var næsten det samme som du oplever - og så alligevel er der faktisk ingen sammenligning. Men du kan læse mit indlæg her:

http://kandu.dk/spg169291.aspx

Jeg vil foreslå dig at du anskaffer en af de autist-bier jeg skriver om i mit indlæg, for jeg vil tro at de kan overføre data fra din telefon til din computer, helt som de også kan fra 2 harddiske. Jeg synes det er et forsøg værd.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 18-11-13 20:58

Ja, det var da en bi llig løsning, og du synes sikkert, at jeg er bi ndegal, at jeg ikke forsøger. Men når man engang er blevet stukket af en bi, har man en for bi stret skræk for den slags biting. Håber ikke, at du synes at jeg er for bisværlig!

Annuller spørgsmålet
Fra : werter

Dato : 06-12-13 23:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Hvordn man får ruten over på et kort på computeren har ingen desværre kunnet forklare mig.
Men tak for forklaringen på den lige streg. At holde iphonen op overhovedet har dog ikke kunnet ændre noget